۰ نفر

مدیرکل هواشناسی البرز مطرح کرد؛

آلودگی هوا مهمان دوباره البرزی‌ها

۳۰ فروردین ۱۴۰۰، ۱۲:۲۵
کد خبر: 521777
آلودگی هوا مهمان دوباره البرزی‌ها

مدیرکل هواشناسی البرز گفت: در بعضی ساعات در استان افزایش ابر و وزش باد و گرد و خاک و به موجب آن کاهش سطح کیفیت هوا مورد انتظار است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، آرش بهارونداحمدی به پیش‌بینی شرایط جوی استان البرز پرداخت و اظهار کرد: تحلیل آخرین الگوهای پیش‌یابی حکایت از جوی کم و بیش پایدار در منطقه البرز مرکزی دارد.

وی بیان کرد: بر این اساس در بعضی ساعات افزایش ابر و وزش باد و گرد و خاک و به موجب آن کاهش سطح کیفیت هوا مورد انتظار است.

مدیرکل هواشناسی استان البرز با بیان اینکه هوای امروز البرز صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی و در بعضی ساعات وزش باد و رشد ابر بوده و هوا در بعضی ساعات ناسالم برای گروه‌های حساس است، تصریح کرد: امروز بیشترین دمای هوا در این استان ۲۸ درجه سانتی‌گراد و کمترین دمای هوا ۱۴ درجه سانتی‌گراد بوده و بیشینه باد ۶ متر بر ثانیه است.

مدیرکل هواشناسی البرز خاطرنشان کرد: بر اساس بررسی و تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی و تصاویر ماهواره‌های هواشناسی، فردا آسمان البرز کمی تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی است و هوا در پاره‌ای نقاط ناسالم برای گروه‌های حساس خواهد بود.

وی در پایان به پیش‌بینی دمای هوای فردا پرداخت و متذکر شد: فردا بیشینه دما ۲۸ درجه سانتی‌گراد و کمینه دما ۱۶ درجه سانتی‌گراد بوده و بیشینه باد ۵ متر بر ثانیه است.