۰ نفر

معوقات احکام بازنشستگان علوم پزشکی کی پرداخت می شود؟

۲۸ آذر ۱۴۰۱، ۹:۲۶
کد خبر: 689271
 معوقات احکام بازنشستگان علوم پزشکی کی پرداخت می شود؟

سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری گفت: با هماهنگی انجام شده در دولت و سازمان برنامه و بودجه، معوقات مربوط به بازنشستگان دانشگاه‌های علوم پزشکی تا پایان سال پرداخت می‌شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، سرپرست صندوق بازنشستگی درخصوص پرداخت نشدن معوقات مربوط به احکام بازنشستگان دانشگاه های علوم پزشکی گفت : این موضع آنچه است که در قانون بودجه سال ۱۳۹۹هم آمده بود، اما به دلیل تامین عدم نقدینگی مشکلاتی ایجاد شد که احکام این دسته از بازنشستگان اجرا نشد.

نعمت الله ترکی افزود: هفته گذشته وزیر محترم رفاه موضوع را پیگیری کردند و ما هم این موضوع را پیگیری کردیم و امیدواری داده شده که تا قبل از پایان امسال و همچنین براساس تاکید رییس جمهوری به این موضوع پرداخته شود و ما هم درحال پیگیری هستیم

وی تصریح کرد: اما سازمان برنامه و بودجه اعلام کرده است تا قبل از اتمام سال حتما اعتبار لازم تامین شود و ما هم بتوانیم این احکام را اجرا کنیم.

ترکی تاکید کرد: هم ما در صندوق بازنشستگی و هم در مجموعه دولت این موضوع پیگیری شده است و نتیجه این است که براساس اولویت بندی حقوق ومعوقات این افراد براساس احکام اعلام شده، پرداخت شود.