۰ نفر

سی چارتس چیست!؟ / پاسخ سوالات اقتصادی خود را در این خبرنامه گرافیکی بیابید

۱۲ آذر ۱۴۰۱، ۱۳:۴۱
کد خبر: 685428
 سی چارتس چیست!؟ / پاسخ سوالات اقتصادی خود را در این خبرنامه گرافیکی بیابید

سی چارتس یک خبرنامه گرافیکی است که مهم ترین نمودارها از اقتصاد و بازارهای ایران و جهان را به صورت روزانه در اختیار شما قرار می‌دهد.

به گزارش اقتصادآنلاین، ممکن است برای شما این سوال پیش آمده باشد که "اگر کارگر تمام حقوق و حق مسکن (در سال ۱۴۰۱ برابر ۵.۱ میلیون تومان) را صرف پرداخت اجاره خانه کند، می‌تواند خانه چند متری در تهران اجاره کند؟"

در سی چارتس می توانید پاسخ این سوال را بیابید

بررسی‌های ما نشان می‌دهد در پاییز ۱۴۰۱ نسبت به تابستان ۱۴۰۰، شرایط برای مستاجران به مراتب سخت‌تر شده است!

اگر کارگر تمام حقوق و حق مسکن (در سال ۱۴۰۱ برابر ۵.۱ میلیون تومان) را صرف پرداخت اجاره خانه کند، می‌تواند خانه چند متری در تهران اجاره کند؟

این نمودار و نمودارهای مشابه را می‌توانید در خبرنامه روزانه سیچارتس، تصویر جریان‌های کلان اقتصاد ایران و جهان دنبال کنید.

معرفی سی چارتس

همانطور که گفته شد؛ سیچارتس یک خبرنامه گرافیکی است که مهم ترین نمودارها از اقتصاد و بازارهای ایران و جهان را به صورت روزانه در اختیار شما قرار می‌دهد.

مخاطب خبرنامه سی چارتس مدیران ارشد صندوق‌های سرمایه‌گذاری، اقتصاددانان، کارشناسان بازار سرمایه، سرمایه‌گذاران و همه افراد علاقه‌مند به مرور مختصر و سریع شرایط اقتصاد و بازارهای ایران و جهان هستند.

سیچارتس یک مرور بی‌طرفانه از اتفاقات و جریانات کلان اقتصاد و بازارهای ایران و جهان را برای شما فراهم می کند، اما باید توجه کنید هدف ما ارائه مستقیم پیشنهادهای سرمایه‌گذاری نیست.

در فضایی که مملو از اطلاعات و تحلیل‌های اشتباه است، سیچارتس با استفاده از کارشناسان برتر اقتصادی و با مطالعه و مرور مستمر منابع معتبر خارجی، تصویری سریع و شفاف در اختیار شما قرار می‌دهد.

با سیچارت می توانید دانش خود از متغیرهای اقتصادی ایران و جهان مانند تولید، تورم، بیکاری، نقدینگی عمیق تر کرده و درک بهتری از شرایط بازارهای طلا و ارز، سرمایه، مسکن، انرژی، کامودیتی و رمزارزها داشته. در نتیجه با دید بازتر اقدام به تصمیم گیری کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۲۲۵۶۱۲ و ۰۹۱۰۱۶۹۲۴۹۷ تماس بگیرید.