۰ نفر

اقتصادآنلاین بررسی می کند:

ادعای عجیب رییس سازمان روانشناسی!/ مجلس هرگونه توافق برای سرپیچی از قانون را تکذیب کرد

۱۰ خرداد ۱۴۰۱، ۱۴:۱۵
کد خبر: 640344
ادعای عجیب رییس سازمان روانشناسی!/ مجلس هرگونه توافق برای سرپیچی از قانون را تکذیب کرد

درحالی که سازمان نظام روانشناسی باید به قانون عمل کرده و ۲شرط از شروط اعطای مجوز را حذف کند اما امروز رییس این سازمان گفت توافقاتی صورت گرفته که این شروط حذف نشود. این درحالیست که سخنگوی کمیسیون جهش تولید این ادعا را تکذیب کرد.

اقتصادآنلاین – صبا نوبری؛ چند روز پیش رییس مرکز پایش و بهبود محیط کسب‌وکار بر اینکه سازمان نظام روانشناسی باید به قانون عمل کرده و دو شرط از شروط اعطای مجوز روانشناسی را حذف کند تاکید کرد.

به گفته سیاح و براساس مصوبه هیات مقررات زدایی، شرط مصاحبه از متقاضیان و داشتن دو مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد روانشناسی بدون وقفه زمانی باید حذف شود.

او پیش از این تاکید کرده بود که سازمان نظام روانشناسی باید هرچه سریعتر از قانون تمکین کرده و در غیر صورت از این سازمان شکایت خواهد شد.

در مقابل حاتمی، رییس سازمان نظام روانشناسی در پاسخ به پیگیری‌های اقتصادآنلاین در رابطه با اینکه چه زمانی برای حذف این شروط اقدام می‌شود؟ گفت: ما توافقات لازم را انجام دادیم و چون در حوزه سلامت فعالیت می‌کنیم، قرار نیست این دو شرط را حذف کنیم.

وی ادامه داد: در خصوص تسهیل صدور مجوزها، ما تنها مجوزها و اطلاعات خود را به صورت شفاف در سامانه بارگذاری می‌کنیم و برنامه‌ای برای حذف شروط نداریم و این موضوع منتفی شده است.

در واکنش به این موضوع، محسن زنگنه، سخنگوی کمیسیون جهش تولید به خبرنگار اقتصادآنلاین گفت: من اطلاعی از اینکه توافقی صورت گرفته شده باشد ندارم. مهم‌تر اینکه این سازمان باید به قانون مصوب عمل کند و اینکه بگویند توافقی صورت گرفته معنایی ندارد!

همچنین سیاح، رییس مرکز پایش و بهبود محیط کسب‌وکار در این رابطه تاکید کرد: این نهاد باید به قانون عمل کند و هیج استثنایی در این زمینه وجود ندارد.