۰ نفر

پس از گذشت بیش از یکسال؛

معوقات بازنشستگان صندوق فولاد چه زمانی پرداخت می شود؟

۲۶ فروردین ۱۴۰۱، ۸:۴۰
کد خبر: 628096
معوقات بازنشستگان صندوق فولاد چه زمانی پرداخت می شود؟

مدیرعامل موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد گفت: پرداخت معوقات بازنشستگان فولادی که از مهر 99 تاکنون دریافتی نداشته اند، پرداخت می شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، حسین عامریان شامگاه پنج‌شنبه در دیدار با استاندار اصفهان اظهار داشت: پرداخت معوقات بازنشستگان بار مالی زیادی را بر صندوق وارد می سازد اما باید از جایی آغاز کرد و زیر بار این قضیه رفت.

وی با ابراز امیدواری از اینکه بتوان حقی که از بازنشستگان برگردن است را بشکل مستمر پرداخت کرد، ادامه داد: طی 8 سال گذشته سوء تفاهمی باعث شکل‌گیری بی‌اعتمادی انباشته شده نسبت به متولیان صندوق بازنشستگی فولاد کشور شکل گرفته که با تغییر مدیریت جدید امید به حل مشکلات است.

مدیرعامل موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد با اظهار اینکه تجمع نه در شان بازنشستگان و نه در شان مجموعه بزرگ فولاد است، ادامه داد: لازم است که مسائل و مشکلاتی که وجود دارد را بصورتی غیر از تجمع حل‌ وفصل کرد.

وی با بیان اینکه پذیرای نظرات  بازنشستگان هستیم، ادامه داد: بازنشستگان مطالبات و مسائلی دیگری نیز دارند که قابل رسیدگی است و با ورود به آنها باید مسائل را بررسی کنیم.

عامریان بیان داشت: از 86 هزار بازنشسته صندوق فولاد در کشور، 45 هزار بازنشسته از استان اصفهان است.

استاندار اصفهان نیز با اشاره به اینکه لازم است که متولیان صندوق بازنشستگی فولاد هرچه سریعتر مسائل و مشکلات بازنشستگان را قبل از اینکه به تجمعات برسد با گفت وگو و مذاکره رفع رجوع کند، گفت: استان اصفهان به اندازه کافی با مسائل مختلف مرتبط و لازم است که در فضای آرام مشکلات و نیازهای بازنشستگان حل وفصل شود.

سیدرضا مرتضوی گفت: هر روز تجمعات باعث امنیتی شدن مسئله و معضلات زیادی را برای استان بوجود خواهد آورد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان نیز در این دیدار با تاکید بر اینکه صندوق بازنشستگی فولاد در قبال بازنشستگان مسئول است و باید به اقناع سازی آنها اقدام کند، ادامه داد: بازنشستگان حقوقی دارند که باید از مسیر مذاکره آن را حل و فصل کرد.