۰ نفر

معافیت مالیاتی برای سرمایه گذاری در پروژه های نیمه تمام

۵ اسفند ۱۴۰۰، ۸:۳۴
کد خبر: 614718
معافیت مالیاتی برای سرمایه گذاری در پروژه های نیمه تمام

عضو هیئت رییسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از معافیت مالیاتی سرمایه‌ گذاران بخش غیردولتی در پروژه‌ های نیمه‌ تمام خبر داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، علیرضا زندیان در  سنندج  از تصویب قانون معافیت مالیاتی سرمایه‌گذاران بخش غیردولتی در پروژه‌های نیمه‌تمام خبر داد و اظهار داشت: با مصوبه نمایندگان مجلس برای جذب و تشویق بخش خصوصی در راستای همراهی و مشارکت بیشتر با دولت در اجرا و اتمام طرح‌های عمرانی نیمه‌تمام، سرمایه‌گذاران از پرداخت هرگونه مالیات معاف شدند.

وی با تأکید بر اینکه دولت از سرمایه‌گذاران در حوزه اقتصاد و تولید حمایت کند، افزود: تسهیل سرمایه‌گذاری زمینه‌ساز جهش تولید و اشتغال‌زایی در سطح کشور و استان کردستان بوده، لذا از دولتمردان انتظار می‌رود که این زمینه را بیش از پیش در دولت سیزدم فراهم کنند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایجاد سرمایه‌گذاری، اشتغال و رونق تولید باعث پویایی اقتصاد، اشتغال‌زایی و تقویت معیشت مردم خواهد شد، تصریح کرد: تمام مدیران و بخش‌های مربوط به سرمایه‌گذاری باید برای فراهم کردن زمینه جذب و تسهیل سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در استان کردستان همکاری کنند تا در این دولت به معنای واقعی شاهد تحقق اهداف مورد نظر مقام معظم رهبری، جهش تولید، اشتغال‌زایی، پیشرفت، توسعه و جبران عقب‌ماندگی‌ها در این دیار از سرزمین اسلامی باشیم.

وی با تأکید بر اینکه نباید سرمایه‌گذاران کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی و هر شغلی در پیچ و خم‌های بروکراسی اداری معطل و گرفتار شوند، گفت: انتظار می‌رود مدیران با برخورد مناسب، همکاری و تسریع در صدور مجوزها، به جای دلسردی و فرار سرمایه‌گذاران آنها را به کردستان جذب کنند.

 زندیان در بخشی پایانی سخنان خود به آخرین وضعیت پروژه چهارخطه شدن محور همدان-بیجار پرداخت و عنوان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته با همکاری نمایندگان همدان در خصوص چهار خطه شدن محور همدان بیجار و خط برگشت آن از شهر بابارشانی و بلوار قدیم آن، کارها در حال انجام و به جد پیگیری اجرای آن هستیم.