۰ نفر

توضیح صندوق بازنشستگی فولاد در خصوص همسان سازی حقوق

۲۳ بهمن ۱۴۰۰، ۲۰:۰۳
کد خبر: 610316
توضیح صندوق بازنشستگی فولاد در خصوص همسان سازی حقوق

معاون مالی و منابع انسانی صندوق بازنشستگی فولاد از بازنشستگان خواست بدون توجه به شایعات به خادمان خود در صندوق فولاد برای اصلاح همسان سازی اعتماد کنند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، علی نصیری تصریح کرد: برای اصلاح همسان سازی استعلامی که انجام شده در خصوص مازاد سقف کشوری یعنی ضریب ۱/۱۵می باشد بدین معنی که اگر همسان سازی را ۱۰۰ واحد در نظر بگیریم برای حدود ۵ درصد آن استعلام صورت میگیرد.

نصیری با اشاره به اینکه این استعلام در راستای اجرای کامل قانون است گفت: همه هدف صندوق فولاد در اصلاح همسان سازی همچنان که مدیرعامل محترم نیز تاکید کرده اند، اجرای کامل قانون و رسیدن به منافع حداکثری بازنشستگان است و در راستای این هدف، تحت تاثیر فضاسازی ها قرار نمی گیرد.

وی افزود: صندوق فولاد به هیچ وجه دنبال طولانی شدن زمان اصلاح همسان سازی نیست اما بپذیریم الزامات قانونی، اخذ مجوزهای لازم و تامین اعتبارات باید روال خود را طی کند.

معاون مالی و منابع انسانی صندوق بازنشستگی فولاد گفت: با اصلاح همسان سازی، رویه حقوقی حدود ۷۰ درصد بازنشستگان تغییر می کند و به طور مشخص گروه های ۸ تا ۱۵ که در همسان سازی سال گذشه کمترین سود را بردند با اصلاح همسان سازی، بیشتر منتفع خواهند شد.

نصیری گفت: همیشه شایعات ما را از توجه به اصل موضوع باز می دارد لذا  امیدوارم بازنشستگان عزیز تحت تاثیر برخی فضاسازی ها قرار نگرفته و به مدیران صندوق در خصوص اصلاح همسان سازی اعتماد کنند و مطمئن باشند که صندوق با تمام توان خود مصمم به تحقق این موضوع است.