۰ نفر

نماینده سابق مجلس؛

کسانی برای کارگران تصمیم می گیرند که یک شب هم گرسنه نخوابیدند

۱۸ بهمن ۱۴۰۰، ۲۰:۵۰
کد خبر: 608295
کسانی برای کارگران تصمیم می گیرند که یک شب هم گرسنه نخوابیدند

نادر قاضی‌ پور گفت: برای کارگران کسانی تصمیم می‌گیرند که یک شب گرسنه نخوابیده‌اند، کسانی که از خانواده‎های ثروتمند هستند و نه از خانواده‌های کارگری.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایلنا، نادر قاضی‌پور (نماینده مجلس شورای اسلامی در ادوار هشتم، نهم و دهم) در مراسمی که به مناسبت دهه فجر در خانه کارگر برگزار شد،‌ گفت: در دولت قاجار سه چهارم کشور را از دست دادیم و در دوران پهلوی نیز بخش دیگری از مملکت خود را از دست دادیم اما در دوران هشت سال دفاع مقدس اجازه ندادیم یک وجب از خاکمان را از ما بگیرند و این اولین دستاورد انقلاب بود. 

وی ادامه داد: حضرت امام حسین (ع) برای حکومت احکامی دارد که مسئولین ما به آن توجه نمی‌کنند. ایشان می‌فرمایند کارهای بزرگ را به افراد کوچک ندهید. متاسفانه گوش شنوایی برای این حرف‌ها وجود ندارد. 

قاضی‌پور گفت: برای کارگران کسانی تصمیم می‌گیرند که یک شب گرسنه نخوابیده‌اند، کسانی که از خانواده‎های ثروتمند هستند و نه از خانواده‌های کارگری. 

نماینده سابق مجلس با اشاره به بیانات رهبری در خصوص کارگران گفت: اگر مسئولین تنها ده درصد از فرمایشات ایشان در مورد کارگران را اجرایی کنند خیلی از مشکلات کارگران حل خواهد شد. 

وی تاکید کرد: ما از رییس جمهور و معاونین و وزار می‌خواهیم که تنها ده درصد فرمایشات رهبری در مورد معیشت، اشتغال، امنیت شغلی و بیمه کارگران را اجرایی کنند. 

قاضی‌پور بیان کرد: ما همواره بحث طلب سازمان تامین اجتماعی از دولت را مطرح کرده‌ایم. عده‌ای تامین اجتماعی را حیات خلوت خود می‌دانند و به دنبال این هستند که در چند صباحی که روی کار هستند آن را چپاول کنند اما ما اجازه نمی‌دهیم اموال کارگران به یغما برود.