۰ نفر

معاون رییس جمهور مطرح کرد؛

افزایش عدالت بین کارمندان با محاسبه پلکانی حقوق ها

۲۵ آذر ۱۴۰۰، ۱۳:۱۵
کد خبر: 590433
افزایش عدالت بین کارمندان با محاسبه پلکانی حقوق  ها

معاون پارلمانی پارلمانی رییس جمهور گفت: پیشنهاد محاسبه پلکانی حقوق در بودجه ۱۴۰۱ بر پایه رویکرد عدالت محوری دولت و در راستای توجه بیشتر به طبقات ضعیف جامعه است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا ؛ سید محمد حسینی روز پنجشنبه در دیدار با امام جمعه بروجرد افزود: تاکید رییس جمهور در تدوین بودجه ۱۴۰۱ بر عدالت بوده است تا اختلاف فاحش میان دهک های جامعه کمتر شود.

وی ادامه داد: زیبنده نظام جمهوری اسلامی نیست برخی در فقر  و عده ای در  ناز و نعمت باشند بنابراین افزایش حقوق ها پلکانی محاسبه خواهد شد تا به سمت عدالت حرکت کنیم.

معاون پارلمانی رییس جمهور ادامه داد: دولت بنا دارد به صدور مجوزهای سرمایه گذاری و اجرای آیین نامه ها سرعت  دهد چراکه با وجود ضرورت استفاده از بخش خصوصی برای ایجاد اشتغال اما اکنون در مواردی  سرمایه گذاران به دلیل روند طولانی پیش از تولید صرفنظر می کنند.

حسینی همچنین با اشاره به جایگاه فرهنگی شهر بروجرد به دلیل وجود علمای بزرگی همچون آیت الله بروجری اضافه کرد: این شهرستان نقش مهمی در فرهنگ و هنر کشور داشته و اکنون هم افراد موثری از این منطقه در بخش های مختلف کشور فعالیت دارند.

وی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب همواره بر ارتباط و تعامل  مسوولان با مردم تاکید داشته اند چراکه با بازدید میدانی به مشکلات و امکانات واقف می شویم و تصمیم گیری و تقسیم بودجه عادلانه می شود.

وی گفت: رییس جمهور منظم و با برنامه ریزی پیگیر امور است و همین نوع فعالیت جهادی را هم از وزرا و مدیران انتظار دارد تا بتوان بر مشکلات فائق آمد.

حسینی همچنین افزود:  امنیت امروز را مدیون شهدا هستیم اما نتوانستیم آنگونه که باید فرهنگ دفاع مقدس را ترویج و تبیین کنیم.

وی بیان کرد: باید در این زمینه اقدامات نو، تاثیرگذار و متنوعی همانند چاپ کتاب و ساخت فیلم و سریال صورت گیرد تا روایت رشادت های دوران دفاع مقدس برای نسل کنونی جذاب باشد.