۰ نفر

فراخوان ثبت‌نام در انجمن اقتصاد ایران؛

نحوه ثبت‌نام در انجمن اقتصاد ایران + مدارک مورد نیاز

۱۵ آبان ۱۴۰۰، ۱۳:۱۳
کد خبر: 578152
نحوه ثبت‌نام در انجمن اقتصاد ایران + مدارک مورد نیاز

با توجه به شرایط حال حاضر اقتصاد ایران، انجمن اقتصاد ایران بر آن است تا با همکاری اعضای هیات علمی دانشگاه‌‌ها، کارشناسان و نیز دانش‌آموختگان اقتصاد، نظرات علمی و تخصصی در این حوزه را در معرض دید مردم و مسئولان قرار دهد.

به گزارش اقتصادآنلاین، جمعی از کارشناسان اقتصاد ایران با تاکید بر اینکه کشور عزیز ما در دشوارترین دوران ‌اقتصادی خود قرار دارد و بخش عظیمی از مردم از نظر تامین حداقل معیشت در رنجند و چشم انداز روشنی از آینده ندارند  با انتشار دعوت‌نامه‌ای از عموم مردم و کارشناسان درخواست کردند تا با پیوستن به انجمن اقتصاد ایران، به گذشتن اقتصاد ایران از این شرایط خطرناک کمک کنند.

 ‎در این دعوت‌نامه آمده است، در چنین شرایط خطیری اقتصاددانان و کارشناسان دلسوز اقتصادی کشور موظفند با تمام توان، دانش جمعی خود را در خدمت آگاهی هرچه بیشتر مردم و‌ دولتمردان قرار دهند تا بتوان کشور را از این پیچ خطرناک عبور داد.

 ‎ نظرات انفرادی هریک از ما، هر چند دقیق و ‌درست، چندان مورد عنایت تصمیم‌گیرندگان قرار نمی گیرد؛ لیکن چنانچه تحلیلها و راهکارهای ما به صورت جمعبندی نظریات استادان ‌‌و کارشناسان اقتصادی عرضه شود قابلیت پذیرش و ‌‌اثرگذاری بیشتری از سوی دولتمردان و‌ مردم خواهد داشت.

 ‎برای جمعبندی نظرات وتحلیلها و‌ همپیوندی بین آنها برای اثربخشی بیشتر، نیازمند بستری برای تشکل و گردهمایی اقتصاددانان کشور هستیم.

‎انجمن اقتصاددانان ایران که ۵۰ سال پیش تاسیس شده است، میتواند بستر مناسبی برای گردهمایی استادان و‌ کارشناسان  اقتصاد کشور و ایجاد‌ همجوشی، پیوند و‌ یکپارچه سازی نظرات ما باشد.

انجمن اقتصاددانان ایران میتواند محلی برای تجمع استادان و ‌کارشناسان گرایشهای مختلف اقتصاد در زیر یک چتر و ایجاد زمینه همنوایی و همگرایی بین آنان برای تدوین راه ‌حل های لازم برای برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور باشد.

‎با اقبال و همکاری فرد فرد شما بزرگواران، این انجمن می تواند بلندگوی اقتصاددانان کشور شده و نظرات علمی و تخصصی آنان را در معرض دید مردم و مسئولان قرار دهد. با توجه به برگزاری مجمع عمومی سالانه انجمن در تاریخ 17 آذر ماه سال جاری، از همه استادان، کارشناسان ‌و دانش آموختگان رشته اقتصاد با هر گرایشی، دعوت میشود با ثبت نام در انجمن و اعلام آمادگی برای انتخابات هیات اجرایی آن، بهترین استادان ‌و کارشناسان اقتصاد کشور را به عنوان هیات اجرایی انجمن انتخاب کنند ‌تا زمینه به کارگیری ذخیره دانش ‌‌و تجربه اقتصاددانان را در تصمیمات اقتصادی کشور فراهم سازند.

‎منتظر ثبت نام شما در انجمن هستیم.

‎امضاء کنندگان فراخوان ‎به ترتیب الفبا

‎حمید آذرمند 

‎مرتضی افقه 

محمود اولاد

‎لطفعلی بخشی

‎امیر حسین‌خالقی

‎محمود ختایی

‎جعفر خیرخواهان 

سهراب دل انگیزان 

‎علی سرزعیم

‎سید محمد صادق الحسینی

‎زهرا کریمی

‎ بهروز هادی زنوز

برای دریافت فایل ثبت نام اینجا کلیک کنید