۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

واریز آخرین یارانه معیشتی دولت دوازدهم؛ فردا

۹ مرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۱۰
کد خبر: 549498
واریز آخرین یارانه معیشتی دولت دوازدهم؛ فردا

آخرین یارانه معیشتی دولت دوازدهم، ساعت24 فردا 10مرداد ماه به حساب سرپرست خانوارهای مشمول واریز خواهد شد.

اقتصاد آنلاین – سیده زهرا محمودی؛ یارانه معیشتی بنزین، یکی از یارانه‌هایی بود که در دولت دوازدهم آغاز شد و پاییز98 و برای نخستین بار، به حساب خانوارهای واجد شرایط واریز و تاکنون ادامه دارد؛ حالا مرحله بیست و یکم یارانه معیشتی بنزین با روزهای پایانی دولت دوازدهم همراه شده و این آخرین یارانه‌ ای است که در دولت دوازدهم پرداخت خواهد شد.

بیست و یکمین مرحله از یارانه معیشتی بنزین، روز یکشنبه دهم مرداد ماه، به حساب بیش از 60میلیون خانوار مشمول واریز خواهد شد؛ گفتنی است که ساعت پرداخت یارانه، 24 روز یکشنبه است.

مبلغ یارانه معیشتی بنزین چه قدر است؟

یارانه معیشتی بنزین از یارانه‌هایی بود که رقم ثابتی برای همه افراد نداشت و افراد بر حسب تعداد اعضای خانوار، مبالغ متفاوتی را دریافت می‌کنند؛  مبلغ یارانه مانند دوره‌های قبل برای خانواده‌های یک نفره ۵۵ هزار تومان، دو نفره ۱۰۳ هزار تومان، سه نفره ۱۳۸ هزار تومان، چهار نفره ۱۷۲ هزار تومان و خانواده‌های پنج نفره و بیشتر ۲۰۵ هزار تومان خواهد بود.

البته همه افراد این رقم را دریافت نخواهند کرد، افرادی که در پاییز پارسال، مرحله دوم وام یک میلیون تومانی کرونا را دریافت کردند، در این ماه باید هفتمین قسط از پرداخت دومین مرحله وام یک میلیون تومانی کرونایی را بپردازند؛ این قسط از یارانه معیشتی این افراد کسر خواهد شد.