۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌ دهد؛

واریز یارانه معیشتی تا چند ساعت دیگر

۱۰ خرداد ۱۴۰۰، ۱۷:۲۶
کد خبر: 532509
واریز یارانه معیشتی تا چند ساعت دیگر

یارانه معیشتی خرداد ماه در ساعت24 دوشنبه دهم خرداد ماه به حساب سرپرست خانوارهای مشمول واریز می‌شود.

اقتصاد آنلاینسیده زهرا محمودی؛ یک سال و نیم پیش برای نخستین بار یارانه معیشتی بنزین، به حساب برخی از سرپرست خانوارها واریز شد؛ این یارانه همگام با افزایش قیمت بنزین و در نتیجه درآمدی بود که از این افزایش قیمت کسب می‌شد و مقرر شده بود تا درآمد حاصل از این افزایش قیمت به صورت نقدی به حساب خانوارها واریز شود.

امشب، دوشنبه، دهم خرداد ماه، نوزدهمین مرحله از یارانه معیشتی بنزین به حساب سرپرست خانوارها واریز می‌شود. مبلغ این یارانه بر حسب تعداد اعضای هر خانوار متفاوت است. برای مثال خانواده‌ یک نفره، ۵۵ هزار تومان و خانواده‌های دو نفره ۱۰۳ هزار تومان دریافت می‌کنند.

همچنین مبلغ پرداختی برای خانواده‌های سه نفره ۱۳۸ هزار تومان، خانواده‌های چهار نفره ۱۷۲ هزار تومان و خانواده‌های پنج نفره و بیشتر ۲۰۵ هزار تومان خواهد بود؛ البته افرادی که وام کرونا دریافت کردند، دقیقا این مبلغ را دریافت نمی‌کنند و یارانه کمتری می‌گیرند؛ زیرا قسط وام یک میلیونی کرونا، از یارانه معیشتی کسر خواهد شد.

این یارانه، نوزدهمین مرحله از یارانه معیشتی بنزین خواهد بود و خرداد1400، نوزدهمین ماه است که یارانه معیشتی بنزین به حساب خانوارها پرداخت می‌شود.