۰ نفر

رییس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران خبر داد؛

واریز حقوق اردیبهشت بازنشستگان با احکام جدید

۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۴:۱۸
کد خبر: 528236
واریز حقوق اردیبهشت بازنشستگان با احکام جدید

رییس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران، زمان پرداخت مابه‌التفاوت حقوق متناسب سازی بازنشستگان سایر سطوح را اعلام کرد و گفت: حقوق اردیبهشت ماه بر اساس احکام جدید پرداخت شد.

 به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، علی دهقان کیا گفت: حقوق بازنشستگان حداقل بگیر سازمان تأمین اجتماعی در فروردین ماه به طور کامل پرداخت شد و مشکلی در پرداخت‌ها نیز ایجاد نشده بود اما حقوق سایر سطوح مزدی با مشکلاتی روبرو شد.

وی با اشاره به اینکه نحوه متناسب سازی حقوق بازنشستگان سایر سطوح باعث اعتراض بازنشستگان شد، افزود: پس از اعتراض این بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی مجدداً مستمری بازنشستگان سایر سطوح را بررسی و احکام جدید صادر شد.

رییس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی تهران تاکید کرد: حقوق اردیبهشت ماه بازنشستگان تأمین اجتماعی در سایر سطوح بر اساس احکام جدید پرداخت شد.

به گفته وی، پرداخت حقوق بازنشستگان بر اساس حروف الفبا و از ۲۰ اردیبهشت آغاز شده است.

دهقان کیا در مورد پرداخت مابه‌التفاوت حقوق فروردین بازنشستگان، اظهار داشت: بازنشستگان سایر سطوح برای حقوق فروردین ماه خود از تأمین اجتماعی مبلغی را طلب دارند احتمالاً این مابه‌التفاوت در خرداد ماه به آنها پرداخت می‌شود.

وی همچنین در مورد ثبت نام وام بازنشستگان تأمین اجتماعی اظهار داشت: ساز و کار و نحوه ثبت نام برای پرداخت وام به بازنشستگان سازمان به زودی مشخص و اعلام می‌شود.

رییس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی تهران در مورد مبلغ وام نیز گفت: مبلغ وام سال گذشته ۵ میلیون تومان بود اما مبلغ پرداختی وام امسال هنوز مشخص نشده و به محض تعیین، به اطلاع بازنشستگان می‌رسد.