۰ نفر

امکان خرید اقساطی کالا تا سقف ۱۵میلیون فراهم شد؛

خبری خوش برای بازنشستگان

۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۳:۵۱
کد خبر: 528223
خبری خوش برای بازنشستگان

تمام بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی سراسر کشور، امکان خرید اقساطی کالا تا سقف ۱۲ میلیون تومان بدون نیاز به ضامن و پیش پرداخت را دارند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایلنا، بنا به اعلام کانون بازنشستگان تهران همه بازنشستگان کشور می‌توانند برای دریافت این وام اقدام کنند، اقساط خرید این کالاها ۶ الی ۲۴ ماهه است. برای ثبت درخواست و ارسال مدارک مورد نیاز می‌توانید با توجه به آموزش خرید اقدام فرمائید.

این طرح اقساطی از طریقه سامانه کیف پول کرامت و تنها از طریق سایت رسمی کرامت کارت به آدرس Keramatcard. ir امکانپذیر است. بازنشستگان از طریق ثبت نام در سایت کرامت و مراجعه به قسمت کیف پول کرامت می‌توانند تا به راحتی درخواست وکالت‌نامه تأمین اجتماعی را با توجه به مبلغ مورد نیاز خود برای خرید تکمیل و برای خرید اقساطی کالا اقدام نمائید.

راهنمای ثبت درخواست خرید اقساطی تأمین اجتماعی

جهت ثبت درخواست خرید اقساطی کالا تا سقف ۱۵ میلیون تومان مراحل زیر را دنبال کنید؛

ابتدا وارد سایت کیف پول کرامت به آدرس Keramatcard.ir شوید. سپس بر روی گزینه ورود به حساب کاربری کلیک کنید و گزینه افزودن حساب کاربری را بزنید. مراحل ثبت نام را به صورت کامل و دقیق تکمیل کنید. (توجه کنید حتماً کیف پول به نام درخواست کننده باشد)

پس از ورود به حساب کاربری، از منوی سمت راست گزینه شارژ کیف پول را انتخاب نمائید. فرم وکالت‌نامه تأمین اجتماعی را به صورت دقیق و کامل تکمیل نمائید و در مرحله آخر ۳ نسخه از آن پرینت بگیرید. به نزدیک‌ترین شعبه بانک رفاه مراجعه کنید تا وکالت‌نامه به تأیید بانک رسیده و مهر شود. مجدد وارد حساب کاربری شده و از منوی سمت راست گزینه بارگذاری مدارک را انتخاب کنید. (مدارک مورد نیاز: تصویر کارت ملی، تصویر وکالت‌نامه، ۱۰ گردش آخر حساب و آخرین فیش حقوقی) پس از آپلود مدارک درخواست شما بررسی شده و اعتبار شما جهت خرید اقساطی تأیید خواهد شد.