۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

واریز آخرین یارانه اردیبهشت ؛ امشب

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۰:۱۷
کد خبر: 526794
واریز آخرین یارانه اردیبهشت ؛ امشب

یارانه نقدی، به عنوان آخرین یارانه اردیبهشت و ماه رمضان ساعت24 امشب دوشنبه، 20اردیبهشت ماه واریز خواهد شد.

اقتصاد آنلاینسیده زهرا محمودی؛ در ماه رمضان امسال، دو یارانه به حساب سرپرست برخی از خانوارها واریز شد؛ یارانه رمضان اولین یارانه‌ای بود که در واپسین روزهای فروردین و روزهای آغازین ماه رمضان، به 60میلیون ایرانی تعلق گرفت و افراد بر حسب تعداد اعضای خانوار و نیز عضو نهادهای حمایتی بودن یا نبودن، این یارانه را دریافت کردند.

پس از یارانه رمضان، یارانه معیشتی به عنوان دومین یارانه این ماه در نیمه اول اردیبهشت ماه به حساب خانوارهایی که پیشتر نیز مشمول این یارانه بودند، واریز شد؛ پیشنیه واریز این یارانه به افزایش قیمت بنزین بازمی‌گردد و مبلغ آن هم به تعداد اعضای هر خانوار بستگی دارد.

یارانه نقدی؛ آخرین یارانه رمضان و اردیبهشت

حالا همزمان با روزهای پایانی رمضان و اردیبهشت، مقرر شده تا یک یارانه دیگر هم به حساب مشمولان واریز شود؛ این یارانه همان یارانه نقدی است که مبلغ آن هم همان 45هزار و 500تومانی است که در گذشته واریز می‌شد؛ صد و بیستمین مرحله از یارانه نقدی، در ساعت24 امشب، دوشنبه، 20اردیبهشت ماه به حساب سرپرست خانوارها مشمول واریز خواهد شد.

همچنین گفتنی است که یازدهمین قسط از اقساط مرحله اول وام یک میلیون تومانی کرونا از یارانه سرپرست خانوارهایی که تسهیلات را دریافت کردند، کسر خواهد شد.