۰ نفر

بر اساس مصوبات ستاد ملی مدیریت کرونا؛

جزئیات پرداخت تسهیلات یک میلیون تومانی اعلام شد

۱۳ آذر ۱۳۹۹، ۱۶:۰۸
کد خبر: 486909
جزئیات پرداخت تسهیلات یک میلیون تومانی اعلام شد

بر اساس مصوبات ستاد ملی مدیریت کرونا بیش از ۲۱ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر تاکنون از تسهیلات یک میلیون تومانی سیستم بانکی (طی پنج مرحله) بهره‌مند شده‌اند که مقرر شده اقساط تسهیلات پرداختی طی ۳۱ قسط از حساب یارانه‌ای ایشان کسر شود.

به گزارش اقتصادآنلاین ، در ادامه حمایت‌های ستاد ملی مدیریت کرونا و سیستم بانکی از یارانه بگیران، تعداد ۴ میلیون و ۵۱۵ هزار و ۶۵۱  نفر سرپرست خانوار که یارانه معیشتی دریافت می‌کنند و فاقد درآمد ثابت هستند و تعداد ۱۴۷ هزار و ۲۹۲  نفر از یارانه‌بگیران که در مراحل قبلی موفق به دریافت تسهیلات ده میلیون ریالی نشده بودند (مجموعاً ۴ میلیون و ۶۶۱ هزار و ۱۵ نفر)، از سوی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها (با اخذ پیامک از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) شناسایی و به سیستم بانکی معرفی شدند که تا ساعت ۱۳ پنج شنبه مورخ ۱۳‌ آذر ماه ۱۳۹۹ تسهیلات مربوط به حساب ۹۹.۹۶درصد از افراد یاد شده واریز شده است.

ضمن اینکه امکان واریز تعداد هزار و ۹۲۸ فقره تسهیلات به دلایلی از جمله مسدودی حساب، فوت سرپرست خانوار و سایر خطاها میسر نگردیده است.

 بدیهی است در صورت اخذ اطلاعات افراد مشمول جدید در مراحل بعدی (یارانه بگیران معیشتی فاقد درآمد ثابت) از سوی سازمان هدفمند سازی یارانه‌ها تسهیلات یک میلیون تومانی به حساب متقاضیان متعاقباً واریز خواهد شد.

 ثبت نام برای دریافت وام یک‌میلیون تومانی از چهارم آذرماه شروع و به مدت یک هفته (۱۱ آذرماه) ادامه داشت. این وام قرض‌الحسنه و در ۳۰ قسط از یارانه معیشتی خانوار کسر می‌شود.