۰ نفر

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور مطرح کرد؛

وعده تداوم همسان‌سازی حقوق بازنشستگان/ تضاد منافع دستگاه‌ها مانع جدید اصلاح ساختار بودجه

۵ آبان ۱۳۹۹، ۲۳:۰۶
کد خبر: 476841
وعده تداوم همسان‌سازی حقوق بازنشستگان/ تضاد منافع دستگاه‌ها مانع جدید اصلاح ساختار بودجه

رییس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به چالش تضاد منافع دستگاه‌های اجرایی در مسیر اصلاح ساختار بودجه،گفت:همسان سازی حقوق بازنشستگان همچنان ادامه خواهد یافت.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، محمدباقر نوبخت، با اشاره به آخرین وضعیت خصوصی سازی و واگذاری‌ها گفت: درحوزه‌ تیم های ورزشی باید واگذاری‌ها انجام شود تا دولت دیگر تیم دار نباشد.

وی افزود، همین طور تناسب بین حقوق بازنشستگان و شاغلان ادامه دار خواهد بود و ما توقف نخواهیم داشت.

رییس سازمان برنامه و بودجه  گفت: در حقوق خانواده‌های شهدا نیز افزایش حقوق انجام شد و حدود 140 هزار میلیارد تومان به بنیاد شهید پرداختیم تا همسان سازی برای آن‌ها نیز انجام شود.

معاون رییس جمهور گفت: جلسات ستاد اقتصادی از مدت ها پیش شروع کرده ایم و درزمان‌مقرر لایحه بودجه تقدیم مجلس خواهد شد. خبر خوش اینکه مجلس هم آمادگی کامل اصلاح ساختار بودجه را دارند. برنامه اصلاح ساختار را دو سالی است آماده کرده ایم و مشتاقیم این را اعمال کنیم در لایحه بودجه سال آخر دولت دوازدهم، قول می دهم لایحه به ریز تقدیم مجلس خواهد شد. امیدوارم مجلس اجرا کند.

وی‌تاکید کرد: علت اجرا نشدن اصلاح ساختار بودجه بلد نبودن نیست بلکه اجرای آن مشکل است، چون به تضاد منافع دستگاه‌ها برخورد می‌کنیم.لایحه بودجه 1400 را با اصلاح در زمان مقرر به مجلس تقدیم خواهیم کرد.