۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

شمار امضاها برای استیضاح وزیر اقتصاد به ۸۰نفر رسید

۵ آبان ۱۳۹۹، ۱۹:۱۱
کد خبر: 476802
شمار امضاها برای استیضاح وزیر اقتصاد به ۸۰نفر رسید

عملکرد ضعیف وزارت اقتصاد و سیاست‌ها اشتباه اتخاذ شده در طول مدیریت دو ساله فرهاد دژپسند، نمایندگان را به تکاپو استیضاح انداخته‌است. بر اساس اخبار رسیده، تعداد امضاها برای استیضاح وزیر اقتصاد به 80رسیده‌است.

به گزارش اقتصادآنلاین، رشد هیجانی بورس با چاشنی حمایت‌های غیر مسئولانه وزارت اقتصاد، عدم توفیق در کنترل تورم و رسیدن تورم نقطه‌به‌نقطه به 41 درصد در مهر ماه، تعلل در فروش اوراق بدهی دولتی و تشدید کسری بودجه، افزایش 100 درصدی نرخ ارز، سقوط بی سابقه بورس، ضعف گمرک در صادرات و واردات، عدم توانایی مدیریتی و انتصاب همشهریان، بیشترین عدم وصول مالیات، تخلف در واگذاری‌ها و .... . هریک از این اتفاقات می‌تواند برای یک مدیر نقطه تاریکی قلمداد شود و یک وزیر را به استیضاح بکشاند.

 اما این‌ها دستاوردها و نتایج دو سال مدیریت فرهاد دژپسند در وزارت اقتصاد است که طی چند روز گذشته صدای اعتراض بسیاری از کارشناسان را در آورده‌است. عملکرد ضعیف وزارت اقتصاد موجب شد تا در نهایت نمایندگان را به تکاپو استیضاح وزیر اقتصاد بیاندازد. خبر استیضاح وزیر اقتصاد چند روز پیش از بهارستان به‌گوش رسید و حالا بر اساس اطلاعات رسیده شمار امضاها برای استیضاح فرهاد دژپسند تا لحظه نگارش این گزارش به 80 نفر رسیده‌است.