۰ نفر

تسلیت معاون اول رییس جمهوریر در پی درگذشت استاد شجریان

جهانگیری: نام شجریان همچنان خواهد درخشید

۱۷ مهر ۱۳۹۹، ۱۸:۵۰
کد خبر: 472715
جهانگیری: نام شجریان همچنان خواهد درخشید

معاون اول رییس جمهوری در پیامی ضمن تسلیت درگذشت «محمدرضا شجریان» استاد آواز ایران تاکید کرد: نام او به یقین در ٱینده نیز همچنان خواهد درخشید چنانکه میراثی گرانقدر در گذشته و حال داشته است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، «اسحاق جهانگیری» در صفحه اینستاگرام خود به مناسبت درگذشت استاد محمدرضا شجریان نوشت: درگذشت هنرمند نامی و چهره شاخص فرهنگ ایران استاد محمد رضا شجریان، ضایعه ای ملی است. هر ایرانی و هرکس که در دور و نزدیک این سرزمین به ادب و زبان فارسی و فرهنگ و تمدن ایرانی و اسلامی دلبسته است حق دارد که سوگوار فقدان این چهره نام آور و سخت کوش باشد.

معاون اول رییس جمهوری در ادامه پیام خود آورد: نام او به یقین در آینده نیز همچنان خواهد درخشید چنانکه میراثی گرانقدر در گذشته و حال داشته است.

جهانگیری این ضایعه سنگین را به خانواده، دوستان، شاگردان، اهالی فرهنگ و هنر و همه شهروندان ایرانی تسلیت گفت و برای آن هنرمند برجسته از خداوند بزرگ آمرزش درخواست کرد. 

  استاد محمد رضا شجریان پس از تحمل دوره طولانی بیماری عصر امروز (پنجشنبه) در بیمارستان جم تهران درگذشت. وی آخرین بار در ۱۴ مهر ۹۹ به علت شرایط نامناسب جسمی بار دیگر در بخش آی سی یو بیمارستان جم بستری شده بود.