۰ نفر

معاون وزیر کار تشریح کرد؛

جزییات جدید از پرداخت وام اشتغال

۱۰ شهریور ۱۳۹۹، ۱۳:۰۰
کد خبر: 463515
جزییات جدید از پرداخت وام اشتغال

معاون وزیر کار گفت: طبق اعلام بانک مرکزی، می‌توان با استفاده از منابع بازپرداختی تسهیلات اشتغال روستایی، وام های جدید پرداخت کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، عیسی منصوری در نشست مدیران تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان های کشور از امکان استفاده مجدد منابع بازپرداختی تسهیلات اشتغال روستایی خبر داد و گفت: طبق اعلام اخیر بانک مرکزی مشکلی در استفاده مجدد از منابع بازپرداختی برای پرداخت وام‌های جدید وجود ندارد.

وی افزود: مدیران تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ها باید کار پالایش وام های روستایی را به اتمام برسانند و تعداد و وضعیت طرح‌ها را اعلام کنند.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص استفاده از سهم سرمایه در گردش برای طرح های جدید، تصریح کرد: اولویت در این دوره، طرح های موجود هستند که نیاز به سرمایه در گردش دارند و بعد از آن می توان به سمت طرح های ایجادی جدید رفت.

وی گفت: ابلاغ شده با همکاری معاونت امور تعاون، در تامین مالی قرارداد ها اولویت به تعاونی ها داده شود چرا که ظرفیت خوبی دارند و این موضوع مورد تایید بانک مرکزی نیز است.

منصوری همچنین خواستار اجرای سه طرح از رسته های پر اشتغال در استان ها ذیل برنامه های تکاپو تا پایان سال شد و از مدیران تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ها خواست در سال آخر دولت، فعالیت های خود را به دقت مستند کنند و نظارت ها را دقیق انجام دهند.