۰ نفر

معاون مدیریت توسعه اداره کل آموزش و پرورش لرستان توضیح داد؛

مطالبات کدام فرهنگیان پرداخت می‌شود؟

۷ شهریور ۱۳۹۹، ۱۷:۱۵
کد خبر: 463131
مطالبات کدام فرهنگیان پرداخت می‌شود؟

معاون مدیریت توسعه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش لرستان گفت: حقوق نیروهای خرید خدمت تا پایان آذر ماه به حساب آنان واریز شده و به زودی مطالبات آنان تا پایان سال 98 پرداخت می‌شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، عیسی سهرابی، اظهار داشت: هر ساله آموزش و پرورش لرستان بر اساس قانون بخشی از فعالیت‌های خود را توسط  نیروهای خرید خدمت و بازنشسته انجام می‌دهد.

وی با بیان توضیحاتی در مورد نیروهای خرید خدمت، عنوان کرد: مؤسس خدمات آموزشی  مدرسه را  اجاره کرده و همانند یک پیمانکار وظیفه تأمین نیروی آموزشی مدرسه را انجام می‌دهد، در این طرح آموزش و پرورش هیچ‌گونه تعهدی به معلمی که در طرح خرید خدمات آموزشی حضور پیدا کرده، ندارد.

معاون مدیریت توسعه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش لرستان گفت: حقوق نیروهای خرید خدمت تا پایان آذر ماه به حساب آنان واریز شده و به زودی مطالبات آنان تا پایان سال ۹۸ پرداخت می‌شود.

سهرابی با بیان اینکه علاوه بر نیروهای خرید خدمت در درس‌های تخصصی از ظرفبیت نیروهای بازنشسته مجرب نیز استفاده می‌کنیم، تصریح کرد: لرستان از نظر نیروی انسانی یکی از استان‌هایی بوده که با کمبود کمی در این حوزه روبرو است.

 وی در بخش پایانی صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: در مجموع ۲۷ هزار نیرو در آموزش و پرورش لرستان فعالیت می‌کنند.