۰ نفر

رییس جمعیت هلال احمر خبر داد:

افزایش حقوق کارمندان هلال احمر

۲۸ مرداد ۱۳۹۹، ۲۱:۲۳
کد خبر: 460869
افزایش حقوق کارمندان هلال احمر

رییس جمعیت هلال احمر دستور افزایش حقوق و مزایای نیرو‌های مشاغل خدماتی (مدرک دیپلم و زیر دیپلم) را از ابتدای تیرماه ۹۹صادر کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از میزان، کریم همتی درباره افزایش حقوق پرسنل مشاغل خدماتی (مدرک دیپلم و زیر دیپلم) گفت: با عنایت به افزایش ۵۰ درصدی حقوق و مزایای پرسنل رسمی، پیمانی و قرارداد انجام کار معین در تاریخ یکم اسفندماه سال ۱۳۹۸ و اعمال این مهم در احکام کارگزینی پرسنل، متأسفانه حقوق و مزایای نیرو‌های خدوم و زحمتکش مشاغل خدماتی (مدرک دیپلم و زیر دیپلم) افزایش چشمگیری نداشته است.
وی افزود: براساس گزارش تخصصی اداره کل منابع انسانی و بررسی‌های انجام شده مشخص شد که مسئولان وقت جمعیت احکام مربوط به این افراد را براساس قانون مدیریت کشوری منطبق کرده اند، بنابراین دستور اصلاح حکم یادشده بر اساس قوانین و مقررات کار وزارت تعاون و امور اجتماعی صادر شد.
رییس جمعیت هلال احمر با بیان اینکه حقوق و مزایای نیرو‌های زحمتکش مشاغل خدماتی (مدرک دیپلم و زیر دیپلم)  افزایش خواهد یافت، تاکید کرد: افزایش حقوق و مزایای این قشر از عزیزان از تاریخ اول تیرماه سال ۱۳۹۹ اعمال و موضوع براساس بخشنامه‌ای به واحد‌های زیرمجموعه ابلاغ خواهد شد.
 همتی اظهار امیدواری کرد با تلاش مسئولین جمعیت مطالبات کارکنان به زودی و با تحقق درآمد‌ها پرداخت شود.