۰ نفر

در جلسه هیات دولت به ریاست روحانی انجام شد؛

صدور مجوز تامین ۱۵درصد سهم کارفرما مربوط به فاینانس

۲۲ مرداد ۱۳۹۹، ۱۷:۳۶
کد خبر: 459436
صدور مجوز تامین ۱۵درصد سهم کارفرما مربوط به فاینانس

هیات وزیران در جلسه روز چهارشنبه به ریاست حجت الاسلام والمسلمین روحانی رئیس جمهوری، با صدور مجوز به سازمان برنامه و بودجه کشور برای تأمین ۱۵ درصد سهم کارفرما مربوط به تسهیلات مالی خارجی (فاینانس) برای برخی از طرح های ریلی از محل صندوق توسعه ملی موافقت کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، هیات وزیران در اجرای بند «ج» تبصره (۴) ماده واحده قانون بودجه سال ۱۳۹۹ کل کشور، مجوز تأمین ۱۵ درصد سهم کارفرما مربوط به تسهیلات مالی خارجی برای تعدادی از طرح های ریلی شامل احداث قطار شهری تبریز، تأمین و تهیه تجهیزات و واگن قطار شهری و حومه و احداث و تکمیل خطوط اولویت دار متروی تهران را از محل صندوق توسعه ملی صادر کرد.

دولت همچنین مصوب کرد، ‌صندوق توسعه ملی براساس درخواست سازمان برنامه و بودجه کشور نسبت به اختصاص اعتبار مورد نیاز برای تأمین ۱۵ درصد پیش پرداخت طرح های یاد شده اقدام نماید.

اصلاح مصوبه انتقال بدهی شرکت مادرتخصصی خدمات کشاورزی به بانک کشاورزی به حساب بدهی دولت

با تصویب دولت در جلسه امروز همچنین مصوبه مربوط به انتقال بدهی شرکت مادرتخصصی خدمات کشاورزی به بانک کشاورزی به حساب بدهی دولت اصلاح شد.

به موجب این اصلاحیه، شرکت پشتیبانی امور دام کشور جایگزین شرکت مادرتخصصی خدمات کشاورزی در مصوبه مذکور گردید.

 بررسی آیین نامه اجرایی ثبت و به روز رسانی اطلاعات و پرداخت ها به کارکنان دستگاه های اجرایی در سامانه های «کارمند ایران» و «ثبت حقوق و مزایا»

هیات وزیران همچنین در راستای تکلیف مندرج در قانون بودجه سال ۱۳۹۹ در جهت ساماندهی نیروی انسانی و کارکنان دولت و ایجاد انضباط مالی، آیین نامه اجرایی ثبت و به روز رسانی اطلاعات و پرداخت ها به کلیه کارکنان دستگاه های اجرایی در سامانه «کارمند ایران» و سامانه «ثبت حقوق و مزایا» را در دستور کار قرار داد و ادامه بررسی آن به جلسه آینده موکول شد.