۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

پنهان‌کاری دولت، بی‌خبری ملت/ چه کسانی در ۵روز گذشته از کتمان خبر عرضه نشدن دارا دوم سود بردند؟/ نهادهای نظارتی ورود کنند

۲۰ مرداد ۱۳۹۹، ۲۲:۵۷
کد خبر: 458930
پنهان‌کاری دولت، بی‌خبری ملت/ چه کسانی در ۵روز گذشته از کتمان خبر عرضه نشدن دارا دوم سود بردند؟/ نهادهای نظارتی ورود کنند

تکذیبیه‌های وزارت نفت و وزارت اقتصاد در خصوص عرضه صندوق دارا دوم به جایی رسیده که وزارت اقتصاد از آماده نبودن زیرساخت‌ها در وزارت نفت می‌گوید و علیرضا صالح رییس سازمان خصوصی سازی از عدم عرضه قطعی دارا دوم در روز ۱۵ مرداد خبر می دهد!

به گزارش اقتصادآنلاین، درباره تکذیبیه‌های وزارت نفت و وزارت اقتصاد در خصوص عرضه صندوق دارا دوم چند سوال مطرح می شود:

 منظور وزارت اقتصاد از زیرساخت‌ها چیست؟ همه شرکتهای حاضر در دارای دوم بورسی بوده و هیچ زیرساختی برای عرضه سهام انها در قالب دارا دوم نیاز نیست! اینگونه در روز روشن افکار عمومی را با کلمات مبهم بازی دادن بسیار عجیب و غیرقایل باور است.

 علیرضا صالح معاون وزیر اقتصاد و رییس سازمان خصوصی سازی اعلام کرده در روز ۱۵ مرداد دولت از عرضه دارا دوم منصرف شده است. این صحبتها در روز ۲۰ مرداد گفته میشود! چرا وزارت اقتصاد شفاف این تصمیم دولت را به مردم اعلام نکرد؟ چرا ۵ روز مردم را در فضای غیرواقعی قرار دادند و انتظارات را بنحو غیرمسئولانه ای شکل دادند؟ چه منافعی در پشت این بازی‌ها وجود دارد؟

در این زمینه بخوانید

دارا دوم پَر!

پاس کاری وزارت اقتصاد و نفت

ماجرای عرضه دومین صندوق دولتی به کجا رسید؟

 لازم است نهادهای نظارتی سریعا ورود کنند و ببینند در روزهای گذشته چه اشخاصی سهام خود در شرکتهای منتسب به دارا دوم را به مردم از هما جا بیخبر فروخته‌اند و آیا از مدیران وزارت اقتصاد کسی در میان آنها وجود دارد یا خیر؟