۰ نفر

ساماندهی سهام عدالت در دستورکار کمیسیون‌اقتصادی

۱۱ مرداد ۱۳۹۹، ۱۳:۱۹
کد خبر: 456672
ساماندهی سهام عدالت در دستورکار کمیسیون‌اقتصادی

کمیسیون اقتصادی مجلس در هفته جاری طرح ساماندهی سهام عدالت را مورد بحث و بررسی قرار می‌دهد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، دستور کار نشست‌ کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه این هفته اعلام شد که بر این اساس در روز یکشنبه در کمیسیون اقتصادی مجلس لایحه ایجاد مناطق آزاد تجاری- صنعتی سرخس- دوغارون و مازندران بررسی می‌شود، همچنین بررسی لایحه توسعه محدوده منطقه آزاد تجاری- صنعتی انزلی نیز در دستور کار این کمیسیون قرار دارد.

در این زمینه بخوانید

ارزش سهام عدالت به چه میزانی رسیده است؟

اولویت واگذاری سهام عدالت چه کسانی هستند؟

سهام عدالت به ۶دهک پایین درآمدی واگذار می‌شـود

 همچنین در این روز با حضور اعضای هیئت رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران آخرین وضعیت فعالیت‌های اقتصادی کشور با محوریت مصوبات و برنامه‌های شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی بررسی می‌شود.

 گفتنی است در نشست روز دوشنبه(13 مرداد) نیز کمیسیون اقتصادی مجلس با حضور رئیس و مدیران اقتصادی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی برنامه‌ها و اولویت‌های اقتصادی کشور بررسی می‌شود و در ادامه این نشست با حضور وزیر میراث فرهنگی و گردشگری و معاونین وی آخرین وضعیت اقتصاد گردشگری مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

 این گزارش می‌افزاید: در روز سه‌شنبه(14مرداد) هم کمیسیون اقتصادی مجلس نشستی را با حضور مدیران عامل بانک‌های دولتی جهت ارائه گزارش عملکرد و بررسی اولویت‌های نظام بانکی کشور برگزار می‌کند، همچنین در ادامه این نشست طرح ساماندهی سهام عدالت نیز بررسی می‌شود.