۰ نفر

عضو هیئت رئیسه مجلس:

مالیات بر عایدی سرمایه قیمت مسکن را کاهش می‌دهد

۲۷ تیر ۱۳۹۹، ۹:۵۱
کد خبر: 453236
مالیات بر عایدی سرمایه قیمت مسکن را کاهش می‌دهد

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: از کمیسیون اقتصادی مجلس درخواست داریم طرح مالیات بر عایدی سرمایه را سریع‌تر به صحن علنی مجلس ارسال کند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در ارتباط با مهمترین طرح‌های در دست بررسی مجلس گفت: مجلس یازدهم ۱۲ طرح اولویت‌دار را در دست بررسی دارد. یکی از مهم‌ترین آن‌ها مالیات برعایدی سرمایه در بخش مسکن است که کمیسیون اقتصادی مجلس آن را تهیه و قرار است به صحن علنی مجلس ارسال کند.

این نماینده مجلس در ارتباط با تاثیر اخذ مالیات بر عایدی سرمایه در بخش مسکن، اظهار داشت: طرح مالیات بر عایدی سرمایه در بخش مسکن قطعا در کاهش قیمت این کالای مصرفی تاثیرگذار است. از کمیسیون اقتصادی مجلس درخواست داریم طرح مذکور را سریع‌تر به صحن علنی مجلس ارسال کند. مجلس یازدهم به دنبال رفاه و آسایش مردم است.

امیرآبادی در پایان تصریح کرد: امیدواریم رسانه‌­ها در این زمینه به مجلس یازدهم کمک کنند و آنچنان کار درست و دقیق است را اطلاع رسانی کند. مسکن ازجمله بخش های است که سهم زیادی در سبد هزینه خانوار دارد به همین دلیل باید در صدد کاهش قیمت آن برآییم.