۰ نفر

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی توضیح داد

همسان‌‌‌‌سازی حقوق بازنشستگان به کجا رسید؟

۱۸ تیر ۱۳۹۹، ۲۰:۴۵
کد خبر: 451664
همسان‌‌‌‌سازی حقوق بازنشستگان به کجا رسید؟

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی درباره میزان افزایش حقوق ناشی از همسان سازی گفت: برای حداقل بگیرها حدود ۵۰۰تا ۶۰۰هزار تومان و برای غیر حداقل بگیران بعضا تا ۸۰۰هزار تومان هم افزایش خواهیم داشت که به تناسب سنوات خدمت و وصولی فعلی شان تعیین میشود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، مصطفی سالاری درباره همسان سازی حقوق بازنشستگان و مصوبه امروز دولت در این باره توضیح داد: امروز با تصمیم رئیس جمهور و پیگیری های وزیر رفاه  ۳۲ هزار میلیارد تومان بابت رد دیون به تامین اجتماعی داده شد که بتوانیم از این محل متناسب سازی حقوق بازنشستگان را اجرا کنیم.

در این زمینه بخوانید

اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی

وی افزود: در هرسال هزینه متناسب سازی بیش از ۱۵ هزار میلیارد تومان خواهد بود و انشاءالله ظرف ۳۰ تا ۴۰ روز آینده محاسبات و صدور احکام را انجام دهیم و نهایتا اول شهریور مبلغ همسان سازی را اعمال و پرداخت کنیم.

سالاری درباره میزان افزایش حقوق ناشی از همسان سازی گفت: برای حداقل بگیرها حدود ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان و برای غیرحداقل بگیران بعضا تا ۸۰۰ هزار تومان هم افزایش خواهیم داشت که به تناسب سنوات خدمت و وصولی فعلی شان تعیین میشود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در پاسخ به اینکه این افزایش، غیر از بن خانوار و مسکن و ... است؟ گفت: درباره این اقلام حقوقی هم احتمالا امروز تصمیم گیری کنیم که بن خانوار و حق مسکن را افزایش دهیم که جزئیات آن را اعلام و همزمان با متناسب سازی اعمال می کنیم.