۰ نفر

رئیس کل سازمان امور مالیاتی:

سامانه الکترونیکی مبارزه با فرار مالیاتی افتتاح شد

۱۷ تیر ۱۳۹۹، ۲۱:۴۵
کد خبر: 451456
سامانه الکترونیکی مبارزه با فرار مالیاتی افتتاح شد

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور از افتتاح سامانه الکترونیکی دریافت گزارشات مردمی فرار مالیاتی به آدرس www.intamedia.ir خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، سازمان امور مالیاتی «امیدعلی پارسا» همزمان با روز مالیات از افتتاح سامانه الکترونیکی دریافت گزارشات مردمی فرار مالیاتی در زمینه مقابله با فساد و مبارزه با فرار مالیاتی، خبر داد.

وی یکی از سیاست های مهم سازمان مطبوع خود را بر شناسایی فرارهای مالیاتی و شناسایی مودیان جدید به منظور وصول مالیات حقه و عادلانه، عنوان کرد و گفت: گزارشات مردمی همواره یکی از شیوه های مهم شناسایی فرار مالیاتی در کشور بوده است و با هدف تقویت این شیوه و حداکثرسازی گزارشات ارسالی، سامانه دریافت گزارش فرار مالیاتی ایجاد شد.

وی اضافه کرد: شهروندان می توانند برای اعلام گزارش های خود، با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان امور مالیاتی کشور به نشانی www.intamedia.ir و تکمیل فرم اعلام فرار مالیاتی، سازمان امور مالیاتی کشور را در شناسایی فرار مالیاتی و تحقق عدالت مالیاتی در کشور همراهی کنند.

به گفته پارسا، شهروندان در هنگام تکمیل این فرم، نیازی به اعلام مشخصات فردی خود ندارند و صرفا کادر مربوط به نام شخص مورد نظر را باید تکمیل و اگر مستنداتی در خصوص فرار مالیاتی دارند نیز به این فرم الصاق کنند.