۰ نفر

توصیه جدید برای آزادسازی و فروش سهام عدالت

۱۲ تیر ۱۳۹۹، ۹:۳۶
کد خبر: 450198
توصیه جدید برای آزادسازی و فروش سهام عدالت

رئیس اتحادیه تعاونی‌های سهام عدالت کشور گفت: در آینده شرکت سرمایه‌گذاری‌های استانی وارد بورس شده و ارزش و دارایی‌های آنان از محل پذیرش شرکت‌های سهام بیشتر می‌شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، عسکر توکلی امروز درباره آخرین وضعیت سهام‌داران و همچنین توصیه‌های لازم باتوجه به بحث آزادسازی و فروش سهام عدالت  در شهرستان ساری، اظهار کرد: تاکید ما هم به سهام‌دارانی که روش مستقیم و غیرمستقیم را انتخاب کردند این است که در فروش سهام عدالت عجله‌ای نکنند.

وی افزود: برخی که سهام عدالت خود را به فروش رساندند هنوز به مبالغ خود نرسیدند و در این زمینه شاهد مراجعات مکرر سهام‌داران به دفاتر و شرکت‌های تعاونی سهام عدالت در سطح استان‌ها هستیم.

رئیس اتحادیه تعاونی‌های سهام عدالت کشور بیان کرد: باتوجه به عدم آگاهی لازم به سهام‌داران شاهد بروز مشکلاتی هستیم که به ضرر مردم تمام شده است.

توکلی تصریح کرد: سهام‌دارانی که در روش غیرمستقیم ماندند هم سهام‌شان بیشتر شده و باتوجه به اینکه در آینده شرکت سرمایه‌گذاری‌های استانی وارد بورس خواهند شد، ارزش و دارایی‌های انان از محل پذیرش شرکت‌های سهام بیشتر خواهند شد.

وی با تاکید بر اینکه همچنان توصیه ما بر پرهیز از فروش سهام است تا ارزش واقعی ان مشخص شود ، خاطرنشان کرد: براساس تاکید مقام معظم رهبری تاکید بر ماندگاری مردم در شرکت‌های سرمایه‌پذیر بوده که متاسفانه بدون اشنایی و اطلاع رسانی به مردم افرادی را وارد بازار سرمایه کردند که هیچ‌گونه اشنایی ابتدایی با بازار سرمایه نداشتند و موجب ضرر و زیان به مردم شد.

رئیس اتحادیه تعاونی‌های سهام عدالت کشور ادامه داد: انتظار بر این بود در همان زمان نسبت به اصلاح روش مستقیم و غیرمستقیم گزینه‌ای در سامانه طراحی می‌شد و الان هم انتظار داریم تا قبل از ورود شرکت‌های سرمایه گذاری بورس فرصتی در اختیار سهام‌داران قرار گیرد تا نسبت به اصلاح این روش اقدام کنند.

توکلی در پایان گفت: سهام عدالت در آینده برای امورات روزانه، ضمانت نامه بانکی ، تضامین و سپرده استفاده خواهد شد که تاکید مجدد بر پرهیز از فروش آن است.