۰ نفر

برای مشاهده سبد دارایی‌های سهام عدالت باید چیکار کنیم؟

۱۲ تیر ۱۳۹۹، ۱:۴۱
کد خبر: 450142
برای مشاهده سبد دارایی‌های سهام عدالت باید چیکار کنیم؟

امکان ویرایش اطلاعات برای مشمولان سهام عدالت دیگر در درگاه اینترنتی WWW.SAMANESE.IR وجود ندارد. این درحالی است که این افراد برای ورود به درگاه اینترنتی WWW.SAHAMEDALAT.IR و دیدن سبد خود، باید شماره همراهشان به نام خودشان باشد. در این راستا معاون شرکت سپرده‌گذاری مرکزی و تسویه وجوه توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، علیرضا ماهیار، با تاکید بر اینکه برای دیدن سبد سهام‌ عدالت شماره تلفن همراه فرد باید با کد ملی فرد مطابقت داشته باشد، اظهار کرد: چنانچه مطابقت نداشته باشد، زمانی که می‌خواهند وارد درگاه اینترنتی WWW.SAHAMEDALAT.IR بشوند، این سامانه از آن‌ها می‌خواهد شماره جدید که با کد ملی مطابقت دارد را اعلام کنند.

وی ادامه داد: بعد از آنکه افراد شماره را وارد می‌کنند، سیستم استعلام می‌گیرد و بعد از ۲۴ ساعت، اگر جواب استعلام مثبت باشد، به فرد اطلاع‌رسانی می‌شود که مشکل برطرف شد و بعد از این می‌تواند با شماره جدید وارد سامانه شود. در این راستا و در طول سه هفته اخیر، یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر شماره همراه خود را تغییر داده‌اند. البته متقاضیان می‌توانند با تماس با شماره ۱۵۶۹ مشکلات خود را مطرح کرده و سوالات خود را بپرسند.

بر اساس این گزارش، فقط آن دسته از مشمولان سهام عدالت می‌توانند پرتفوی خود را در درگاه اینترنتی WWW.SAHAMEDALAT.IR مشاهده کنند که پیش از این روش مستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده‌ باشند.