۰ نفر

مرحله آخر کمک ۲۰۰تا ۶۰۰هزار تومانی کرونا واریز شد

۳۱ خرداد ۱۳۹۹، ۲۳:۳۲
کد خبر: 447355
مرحله آخر کمک ۲۰۰تا ۶۰۰هزار تومانی کرونا واریز شد

آخرین مرحله یارانه ۲۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومانی کرونا ساعت بیست و چهار ۳۱ خردادماه واریز شد.

به گزارش اقتصادآنلاین، مرحله آخر کمک حمایتی ۲۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومانی کرونا را به حساب مشمولان واریز شد. دولت پس از شیوع کرونا بسته‌های حمایتی برای برخی خانواده‌های کم درآمد درنظر گرفته بود. در حال حاضر مرحله چهارم و پایانی بسته معیشتی کرونا واریز شده است. ادامه روند پرداخت، منوط به تصمیم‌گیری در ستاد ملی مقابله با کرونا و دولت خواهد بود.

واریز پنج مرحله بسته معیشتی کرونا

چهار مرحله کمک معیشتی کرونا آخر هر ماه این مبلغ متناسب با اعضای خانوار به حساب مشمولان واریز شد. همچنین دولت در فرودین ماه نیز برای ماه رمضان نیز یک بسته معشیتی ویژه رمضان به حساب ۳ میلیون خانواده مشمول واریز کرد.

گالری بسته معیشتی یارانه معیشتی کمک معیشتی

بر این اساس از ابتدای شروع کرونا تاکنون پنج مرحله بسته معیشتی (با احتساب کمک معیشتی رمضان) پرداخت شده است. برآورد می‌شود در هر ماه حدود ۳۳۰میلیارد تومان برآورد شده بود که در مجموع پنج مرحله به حدود ۱۶۵۰ میلیارد تومان می‌رسد.

نحوه پرداخت بسته حمایتی کرونا به این ترتیب است که مبلغی بین ۲۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان متناسب با اعضای خانوار به حساب آنها واریز می‌شود که برای خانوار تک‌نفره ۲۰۰ هزار تومان، دو نفره ۳۰۰ هزار تومان، سه‌نفره ۴۰۰ هزار تومان، چهار نفره ۵۰۰ هزار و پنج نفره و بالاتر ۶۰۰ هزار تومان است.