۰ نفر

مستندسازی‌های سرخابی‌ها کامل نیست و مشکل حقوقی دارد

۲۴ خرداد ۱۳۹۹، ۹:۰۳
کد خبر: 445704
مستندسازی‌های سرخابی‌ها کامل نیست و مشکل حقوقی دارد

معاون سازمان خصوصی سازی با اشاره به این که اولویت اصلی خصوصی‌سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اصلاح ساختار مالی آنها است، گفت: مستندسازی‌های این دو باشگاه کامل نیست و مشکل حقوقی دارد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، ابوالقاسم شمس درباره آخرین وضعیت خصوصی‌سازی و باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: جلسات پیگیری پذیرش این دو باشگاه در بازار سرمایه از نیمه دوم سال 98 به صورت جدی شروع شد و در سال 99 هم به ریاست وزیر ورزش در وزارت ورزش هر هفته در حال برگزاری است.

معاون سازمان خصوصی‌سازی با اشاره به این که اولویت نخست در این زمینه، اصلاح ساختار مالی این دو شرکت است، افزود: با توجه به اینکه دو باشگاه استقلال و پرسپولیس زیان انباشته قابل توجهی دارند و سرمایه اندک آنها هم نیاز به افزایش دارد، از محل اموال و دارایی‌هایی که وزارت ورزش به تیم‌ها داده است یا خواهد داد و نیز از محل نشان (برند) و علائم تجاری 2 باشگاه این مشکلات جبران می‌شود.

وی گفت: این کار‌ها مرتب پیگیری می‌شود، اما مستندسازی‌ها کمی زمان‌بر است و اموال و دارایی‌هایی به این 2 شرکت داده شده است، اما مستندسازی هایش کامل نیست و مشکل حقوقی دارد.

معاون سازمان خصوصی سازی افزود: از طریق وزیر ورزش، 2 باشگاه سرخابی، وزارت اقتصاد و سازمان خصوصی سازی پیگیری می‌کنیم و امیدواریم مشکلات را حل و فصل کنیم تا گزارش توجیهی افزایش سرمایه تهیه شود و اقدام اول را انجام می‌دهیم تا سایر موارد با سرعت بیشتری انجام شود.