۰ نفر

سازمان خصوصی سازی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:

امکان ارایه وکالت فروش سهام عدالت به بانک برای آزادسازی

۶ خرداد ۱۳۹۹، ۱۷:۰۲
کد خبر: 441909
امکان ارایه وکالت فروش سهام عدالت به بانک برای آزادسازی

سهامدارانی که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند نیز می‌توانند با مراجعه به بانک مربوطه که قبلاً شبای حساب آن بانک را جهت دریافت سود معرفی کرده اند، نسبت به ثبت سفارش فروش سهام خود اقدام کنند.

به گزارش اقتصادآنلاین، سازمان خصوصی‌سازی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: سهامدارانی که قصد فروش ۳۰ درصد از سهام خود را دارند، ابتدا باید در سامانه سهام عدالت روش مستقیم را انتخاب نموده و سپس جهت فروش به شعب بانکی که شماره شبای آن حساب را در سامانه معرفی نموده‌اند، مراجعه و با تکمیل فرم‌های مربوط نسبت به تکمیل سفارش فروش ۳۰ درصد از سهام عدالت خود و تعهد نامه مربوطه اقدام نمایند.

بر این اساس اطلاعات افرادی که روش مستقیم را انتخاب نموده‌اند، در اختیار بانک‌های عامل قرار می‌گیرد.

در این اطلاعیه همچنین آمده است: سهامدارانی که به سامانه سهام عدالت مراجعه نکنند، به صورت خودکار روش غیر مستقیم برای آنها انتخاب می‌شود.

این دسته از سهامداران نیز می‌توانند با مراجعه به بانک مربوطه که قبلاً شبای حساب آن بانک را جهت دریافت سود معرفی کرده‌اند، نسبت به ثبت سفارش فروش سهام خود در شرکت سرمایه گذاری استانی اقدام نمایند؛ لیکن موضوع فروش سهام این افراد به برگزاری مجمع و افزایش سرمایه شرکت‌های سرمایه گذاری استانی و پذیرش آنها در بازار سرمایه موکول می‌شود.