۰ نفر

سخنگوی دولت:‌

حذف چهار صفر از پول ملی برای ساده کردن روابط مالی لازم است/ مردم به تومان صحبت و مراکز رسمی به ریال ثبت می‌کنند

۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱:۴۵
کد خبر: 436492
حذف چهار صفر از پول ملی برای ساده کردن روابط مالی لازم است/ مردم به تومان صحبت و مراکز رسمی به ریال ثبت می‌کنند

سخنگوی دولت در توئیتی با اشاره به بررسی لایحه اصلاح چهار صفر از پول ملی در مجلس نوشت: حذف چهارصفر یک کار لازم برای ساده کردن روابط مالی است.

به گزارش اقتصادآنلاین، علی ربیعی سخنگوی دولت بامداد امروز در توئیتی از بررسی لایحه اصلاح چهار صفر از پول ملی در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی خبر داد و نوشت: «فردا در مجلس، برای اصلاح چهارصفر از پول ملی بحث می‌شود. مردم به تومان صحبت و مراکز رسمی به ریال ثبت می کنند. حتی تومان می‌نویسیم و تومن می‌گوییم.»

وی افزود: «حذف چهارصفر یک کار لازم برای ساده کردن روابط مالی است.»

 بر اساس دستور کار اعلام شده، در جلسه علنی امروز- دوشنبه- مجلس شورای اسلامی گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه یک فوریتی اصلاح قانون پولی و بانکی کشور بررسی می‌شود.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی همچنین در جلسه علنی امروز لایحه مناطق آزاد تجاری- صنعتی سرخس، دوغارون و مازندران، طرح استفساریه تبصره بند (الف) ماده (۱۰۳) قانون مدیریت خدمات کشوری، گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مورد لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون مشترک ایمنی مدیریت سوخت مصرف‌شده و ایمنی مدیریت پسماند پرتوزا، طرح یک فوریتی استفساریه تبصره(۱۰) ماده(۱۷) قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق‌التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در وزارت آموزش و پرورش را بررسی می‌کنند.

لایحه توسعه محدوده منطقه آزاد تجاری- صنعتی انزلی،  گزارش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مورد موضوع پذیرش و نحوه جذب حسین فریدون برای تحصیل در مقطع دکتری،  گزارش کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل(۴۴) قانون اساسی در مورد درآمدزایی و خصوصی‌سازی باشگاه‌های ورزشی و بررسی تقاضای عده ای از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مورد رسیدگی به لایحه مشارکت عمومی و خصوصی طبق اصل هشتاد و پنجم(۸۵) قانون اساسی هم در دستور کار امروز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

1