۰ نفر

واریز وام یک میلیونی برای ۶۷درصد یارانه بگیران

۷ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۱:۱۶
کد خبر: 434422
واریز وام یک میلیونی برای ۶۷درصد یارانه بگیران

تسهیلات یک میلیونی تاکنون برای بیش از ۶۷.۵ درصد یارانه بگیران خراسان جنوبی واریز شده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرگزاری صداوسیمای ، مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: این تسهیلات تاکنون برای ۱۵۸ واریز وام یک میلیونی برای ۶۷ درصد یارانه بگیرانهزار و ۲۷۹ خانواری که کد ملی سرپرست شان را تا ۳۱ فروردین به شماره ۶۳۶۹ پیامک کردند ، پس از بررسی‌های لازم  از چهارم فروردین واریز شده است.

اشرفی از تمدید مهلت ثبت نام تسهیلات یک میلیون تومانی تا ۱۸ اردیبهشت خبر داد و افزود: افرادی که تا امشب کد ‌ملی خود را پیامک کنند این وام برایشان ، ۱۱ اردیبهشت واریز می‌شود.

وی با بیان اینکه برای اعلام تقاضا، نیازی به مراجعه به بانک‌ها و سازمان‌های دولتی نیست گفت: خانوار‌های یارانه بگیر، برای استفاده از تسهیلات بانکی، تقاضای خود را صرفاً با پاسخ به پیامک‌هایی که وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با سرشماره v.refah ارسال می‌کند ثبت کنند.

مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان با اشاره به شرایط این تسهیلات افزود: یک میلیون تومان به صورت قرض‌الحسنه و با کسر ۳۵ هزار تومان برای هر خانوار در مدت ۳۰ ماه متوالی خواهد بود که از یارانه تیر امسال  به بعد کسر خواهد شد.

اشرفی افزود: گیرندگان تسهیلات ، نباید حساب بانکی یارانه خود را تا انتهای بازپرداخت اقساط ، تغییر دهند.

وی برای خانوار‌هایی که برای دریافت تسهیلات نام نویسی کردند و هنوز موفق به دریافت آن نشدند گفت: براساس اطلاعیه وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ؛ علت واریز نشدن تا شنبه هفته آینده ۱۳ اردیبهشت به صورت پیامکی به این افراد اعلام خواهد شد و در صورت رفع مشکل ، تسهیلات اختصاص یافته به این خانوار‌ها محفوظ است.