۰ نفر

حرکت چرخ اقتصاد کشور شروع شده است

۷ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۰:۴۰
کد خبر: 434344
حرکت چرخ اقتصاد کشور شروع شده است

قائم مقام وزیر صنعت گفت: با توجه به بازگشایی بیشتر صنوف می توان گفت اقتصاد هر روز به وضعیت عادی نزدیک تر می شود و به نوعی می توان گفت حرکت چرخ اقتصاد کشور شروع شده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، حسین مدرس خیابانی در خصوص وضعیت تخصیص کمک 10 هزار میلیارد تومانی دولت به اصناف آسیب دیده، اظهار داشت: در حال حاضر معاونت برنامه ریزی مسئول و متولی تخصیص این کمک ها بوده و قرار است این مبلغ بین 10 رسته ای که بیشترین آسیب را دیده اند، اختصاص یابد.

وی در خصوص حمایت از کامیون دارها به عنوان بخشی که در شرایط کرونا کالاهای اساسی را در سراسر کشور حمل می کردند نیز گفت: این مشاغل نیز به عنوان یکی از بخش هایی که در شیوع ویروس کرونا به کمک کشور آمده و در حمل کالاهای اساسی کمک کردند و البته بخشی از این صنف نیز همانند سایر صنوف تعطیل بودند، نیازمند حمایت هستند.

قائم مقام وزیر صنعت ادامه داد: به دلیل اینکه صنف کامیون دارها از جمله مشاغلی بودند که از ویروس کرونا آسیب دیده اند، یکی از مشاغلی که در بسته حمایتی دیده شده، بخش حمل و نقل است. بنابراین از 10 هزار میلیارد تومانی که دولت برای کمک به مشاغل آسیب دیده، در نظر گرفته، حمل و نقل نیز سهیم خواهد بود.

مدرس خیابانی در پایان  خاطر نشان کرد: با توجه به بازگشایی بیشتر صنوف می توان گفت اقتصاد هر روز به وضعیت عادی نزدیک تر می شود و به نوعی می توان گفت حرکت چرخ اقتصاد کشور شروع شده است.