۰ نفر

آخرین جزییات نحوه حضور کارکنان دولت در محل کار

۱۴ فروردین ۱۳۹۹، ۱۳:۰۷
کد خبر: 428266
آخرین جزییات نحوه حضور کارکنان دولت در محل کار

سازمان اداری و استخدامی کشور بخشنامه نحوه فعالیت ادارات و سازمانهای دولتی و حضور کارکنان دولت در محل کار را در راستای مصوبه ستاد ملی کرونا تمدید کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، سازمان اداری و استخدامی کشور بخشنامه شماره ۱۲۳۵ خود درباره نحوه فعالیت ادارات و سازمانهای دولتی و حضور کارکنان دولت در محل کار را در راستای مصوبه ستاد ملی کرونا تمدید کرد.

در نامه تازه سازمان اداری و استخدامی خطاب به کلیه دستگاه‌های اجرایی موضوع ماده ۵ قانون مدیریت خدمات کشوری آمده است: با توجه به اینکه در جلسه مورخ ۱۲/‌ ۰۱/‌ ۱۳۹۹‬ ستاد ملی مدیریت کرونا مصوبه مورخ ۰۵/‌ ۰۱/‌ ۱۳۹۹‬ آن ستاد در خصوص «ارائه خدمات عمومی و ضروری دولت در عین کاهش تردد و تجمع کارکنان در محیط اداری» تا بیستم فروردین ماه تمدید گردیده است، بدینوسیله مراتب تمدید اجرای بخشنامه شماره ۱۲۳۵ مورخ ۰۵/‌ ۰۱/‌ ۱۳۹۹‬ تا بیستم فروردین ماه ابلاغ می‌گردد.

بدیهی است که چگونگی فعالیت دستگاه‌های اجرایی بعد از تاریخ یاد شده متناسب با تصمیمات ستاد ملی مدیریت کرونا ابلاغ خواهد شد.

در بخشنامه ۱۲۳۵ مورخ ۰۵/‌۰۱/‌۱۳۹۹‬ سازمان اداری و استخدامی آمده بود:

وزرا و رؤسای دستگاه‌های اجرایی ضمن تعیین و اعلام عناوین خدمات عمومی ضروری حوزه مسئولیت دستگاه متبوع خود، نسبت به شیفت‌بندی کارکنان به نحوی اقدام کنند که خدمات عمومی ضروری با حضور روزانه حداقل یک سوم کارکنان ارائه شود.

تعداد کارکنان حاضر در محیط‌های اداری از طریق نوبت‌بندی و اعطای مرخصی و یا انجام دورکاری به میزان تا دوسوم کاهش یابد.

مرخصی موضوع این بخشنامه جز مرخصی استحقاقی کارکنان محسوب نخواهد شد.