۰ نفر

بادامچی: کارگران در تنگنا هستند

۲۶ اسفند ۱۳۹۸، ۱۰:۰۰
کد خبر: 425036
بادامچی: کارگران در تنگنا هستند

عضو شورای مرکزی حزب اسلامی کار با اشاره به مشکلات کارگران در شرایط امروز کشور تصریح کرد: متاسفانه آن چه که در حوزه نیاز این عزیزان است محقق نشده و شدیدا در تنگنا هستند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، محمدرضا بادامچی، با اشاره به مشکلاتی که امروزه با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا در کشور برای کارگران ایجاد شده است، گفت: ما این موضوع را مرتبا پیگیری می‌کنیم، تنها مرجعی که می توان این دغدغه را از آن ها پیگیری کرد وزارت کار است؛ در واقع متولی ضوابط کار و حمایت از کارگران در چنین شرایطی همین وزارتخانه است.

وی افزود: البته بر اساس صحبت هایی که انجام شده دیگر نیازی به مراجعه حضوری برای دریافت مستمری بیمه بیکاری نیست و افراد می توانند از طریق یک سامانه به صورت مجازی این مراجعه غیرحضوری را داشته باشند، در چندین مورد نیز گفتند که قرار است برای این افراد ارائه بسته هایی را در نظر بگیرند.

عضو شورای مرکزی حزب اسلامی کار در پایان اضافه کرد: اما آن چه در این شرایط مورد دغدغه بوده و آنچه مورد نیاز این عزیزان است متاسفانه محقق نشده است و کارگران شدیدا در تنگنا قرار دارند، این موضوع باید بیشتر پیگیری شود.