۰ نفر

تکلیف اولیاء برای پرداخت شهریه مدارس غیردولتی روشن شد

۲۰ اسفند ۱۳۹۸، ۲۲:۱۶
کد خبر: 423643
تکلیف اولیاء برای پرداخت شهریه مدارس غیردولتی روشن شد

بنابر اظهارات مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی آموزش و پرورش، جریان آموزش از اولین روز تعطیلی در مدارس غیردولتی فعال بوده و فرآیند آموزش ادامه دارد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، سعید صالح با اشاره به استمرار فرآیند آموزش برای دانش آموزان گفت: همانطور که وزیر آموزش و پرورش اعلام کردند از ابتدای تعطیلات آموزش تعطیل نیست، جریان آموزش از اولین روز تعطیلی در مدارس غیردولتی نیز فعال بوده و فرآیند آموزش ادامه داشت.

مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی گفت:  مدارس غیردولتی  موظف به ارائه برنامه درسی هستند لذا مدیران ، همکاران و معلمین این مدارس  با استفاده از ظرفیت هایی که در اختیار دارند و به انحاء مختلف و با استفاده از شیوه های متنوع الکترونیکی و شبکه های مجازی در بحث آموزش و یادگیری دانش آموزان فعال بوده و آموزش را ادامه دادند.

صالح تعیین شهریه یک دانش آموز را  بر اساس هزینه های تمام شده برای یک مدرسه عنوان کرد و گفت: در  شرایط فعلی نیز مدارس موظف به پرداخت اجاره بهای ملک بوده و همچنین موسسین می بایست حقوق اسفند ماه معلمانشان را پرداخت کنند.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش، وی تصریح کرد: هیچ یک از هزینه های مدارس کاسته نشده ، نه اجاره بهایی حذف شده و نه حق التدریسی و موسسین موظف به پرداخت آنها هستند و از اولیاء تقاضا داریم نسبت به پرداخت اقساط شهریه دانش آموزان خود مساعدت کنند تا موسسین بتوانند حقوق همکاران را پرداخت کنند.

صالح افزود : از اولیاء ، موسسین و  معلمین می خواهیم تا در شرایط فعلی با همدلی و همکاری فرآیند آموزش را تداوم ببخشند.