۰ نفر

اعتراض به سوءاستفاده مالی تالارهای عروسی برای فسخ قرارداد مراسم

۶ اسفند ۱۳۹۸، ۹:۵۵
کد خبر: 419669
اعتراض به سوءاستفاده مالی تالارهای عروسی برای فسخ قرارداد مراسم

برخی از مدیران تالارهای عروسی نسبت به درخواست فسخ قرارداد برگزاری مراسم ازدواج و عروسی مقاومت کرده و زوج‌های جوان را تهدید به برداشت جریمه نقدی از ودیعه رزرو تالار کرده‌اند!

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، در روزهای اخیر با دستور دستگاه‌های مسئول به منظور جلوگیری از انتشار بیشتر ویروس کرونا بسیاری از فعالیت‌ها از جمله همایش‌ها، حضور در اجتماعات، مسابقات ورزشی و حتی مدارس استان‌های مختلف کشور تعطیل شده است.

در همین حال برخی از زوج‌های جوان  نیز  نسبت به لغو برنامه مراسم عروسی خود در تالارها اقدام کرده‌اند اما با مقاومت برخی از مدیران تالارهای عروسی روبه‌رو شده‌اند.

این در حالی است که در برخی شهرها و استان‌ها با دستور مراجع قضایی، برگزاری مراسم در تالارهای عروسی نیز ممنوع شده است. اما به دلیل اینکه این تصمیم ابلاغ رسمی در سراسر کشور نشده است، مدیران برخی از تالارهای عروسی در شهرهایی از جمله تهران  از زوج‌های جوان که درخواست لغو مراسم را دارند، درخواست پرداخت جریمه می‌کنند.

  به تازگی برخی نهادها از جمله شرکت راه‌آهن در همراهی با مسافران نوروزی اعلام کرده‌اند بدون کسر مبلغ جریمه، بلیط قطارها را کنسل می‌کنند.