۰ نفر

آغاز بررسی اعتراضات جاماندگان حمایت معیشتی

۶ اسفند ۱۳۹۸، ۸:۰۰
کد خبر: 419654
آغاز بررسی اعتراضات جاماندگان حمایت معیشتی

سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی از آغاز بررسی اعتراضات جاماندگان حمایت معیشتی خبر داد و گفت: در صورت مشمول بودن ۱۰ اسفند کمک معیشت به حساب این افراد واریز می شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، حسین میرزایی با اشاره به آغاز بررسی اطلاعات افراد معترض در سایت hemayat.mcls.gov.ir ، اظهار کرد: از روز گذشته بررسی اطلاعات توسط ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی آغاز شده است.

وی تصریح کرد: تا نهم اسفند اطلاعات این افراد بررسی می‌شود و در صورتی که مشمول یارانه معیشتی بشوند از طریق پیامک به آنها اعلام خواهد شد.

میرزایی گفت: لیست این افراد پس بررسی اطلاعاتشان در اختیار سازمان برنامه و بودجه قرار خواهد گرفت و فرایند واریز یارانه حمایت معیشتی از طریق آنها انجام می‌شود.

سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی ادامه داد: چهارمین مرحله از یارانه حمایت معیشتی نیز دهم اسفند به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

وی در پاسخ به این پرسش که مرحله بعدی بررسی اعتراضات ثبت شده در سایت چه زمانی است، گفت: در خرداد و آذر سال آینده و دو نوبت اعتراضات ثبت شده بررسی می‌شود.

میرزایی همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا متولدین نیز مشمول یارانه حمایت معیشتی می‌شوند، یا خیر، گفت: در صورتی که سرپرست خانوار مشمول یارانه باشد به نوزاد جدید هم یارانه تعلق می‌گیرد و در غیر این صورت یارانه به نوزاد جدید تعلق نمی‌گیرد.