۰ نفر

عیدی کارکنان چه زمانی واریز خواهد شد؟

۲۷ بهمن ۱۳۹۸، ۱۷:۲۷
کد خبر: 417384
عیدی کارکنان چه زمانی واریز خواهد شد؟

سازمان برنامه و بودجه اعلام کرده است که منابع برای پرداخت عیدی آماده است و با اعلام لیست حقوقی کارکنان تامین اعتبار خواهد شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرآنلاین، محمد باقر نوبخت در خصوص پرداخت عیدی کارکنان گفت:" عیدی کارکنان همراه با حقوق بهمن ماه آن ها واریز خواهد شد."

بر این اساس، اکنون در روزهای آخر بهمن ماه و موعد پرداخت حقوق‌ها،‌ کارکنان منتظر دریافت عیدی و اینکه چه زمانی به دست آنها خواهد رسید، هستند.

این در حالی است که آخرین پیگیری از سازمان برنامه و بودجه با این توضیح همراه بود که منابع لازم برای پرداخت عیدی کارکنان آماده و تامین اعتبار شده است؛ از این‌رو به محض این‌که دستگاه‌ها لیست حقوق را به روال هر ماه ارائه کنند، دستور پرداخت برای آنها صادر خواهد شد که مبلغ عیدی نیز همراه با آن است. بنابراین هرگونه تاخیری در پرداخت عیدی، متوجه دستگاه‌ مربوطه خواهد بود.

طبق ماده (۷۵) قانون مدیریت خدمات کشوری امتیاز عیدی کارکنان در هر سال ۵۰۰۰ است که با توجه به ضریب حقوق میزان نهایی عیدی تعیین می‌شود که بر این اساس عیدی سال جاری یک میلیون و ۷۸ هزار تومان در بودجه پیش‌بینی شده بود که در نهایت با تصویب هیات دولت به یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان افزایش یافت.