۰ نفر

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور:

تامین اعتبار مورد نیاز برای رفع مشکلات ناشی از بارش برف در خلخال/ برای تامین بودجه هیچگونه محدودیتی وجود ندارد

۲۴ بهمن ۱۳۹۸، ۲۳:۰۵
کد خبر: 416809
تامین اعتبار مورد نیاز برای رفع مشکلات ناشی از بارش برف در خلخال/ برای تامین بودجه هیچگونه محدودیتی وجود ندارد

معاون رییس‌جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: این سازمان بدون محدودیت مالی و امکاناتی برای کمک به برف‌روبی و مشکلات دیگر ناشی از بارش برف در شهرستان خلخال آمادگی کامل دارد و اعتبار مورد نیاز برای این منظور تامین می‌شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، محمدباقر نوبخت پنجشنبه شب در تماس تلفنی با اکبر بهنامجو  استاندار اردبیل افزود: برای  رفع مشکلات ناشی از بارش برف سنگین در خلخال از جمله برف‌روبی راه‌های روستایی آمادگی کامل داریم تا تمامی امکانات بسیج شود و از لحاظ تامین بودجه و تامین ماشین‌آلات هیچگونه محدودیتی وجود ندارد.

استاندار اردبیل نیز ضمن تشکر از اعلام آمادگی رییس سازمان برنامه و بودجه و تاکید بر تسریع در رفع مشکلات بویژه برف‌روبی سریع راه‌ها و معابر اظهارداشت: ۷۰ دستگاه ماشین‌آلات متعلق به ادارات ، شهرداری‌ها و استیجاری مشغول خدمات‌رسانی در شهرستان خلخال و روستاهای تابعه هستند و معاونان و مدیران‌کل مربوطه با همکاری فرمانداری برای مدیریت کمک‌رسانی در منطقه مستقر هستند.

در این حال معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل هم گفت: راه ۱۴۱ روستا در بارندگی برف اخیر در شهرستان خلخال مسدود شده بود که بیشتر این راه‌ها بازگشایی شده و راه ۳۰ روستای باقی مانده در حال بازگشایی است.

فرزاد قلندری افزود: با تلاش مسوولان ستاد مدیریت بحران در این شهرستان تشکیل و از قطعی برق و گاز جلوگیری شده است.

وی بیان‌کرد: معابر خلخال در حال برف‌روبی بوده و در حال حاضر ۷۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین در این شهرستان مشغول فعالیت هستند.

او گفت: برنامه‌ریزی مناسبی از سوی مسوولان انجام گرفته و مشکلی در تامین کالاهای اساسی در این شهرستان وجود ندارد.

قلندری اظهارداشت: در زمان بارش سنگین برف تاکنون به ۲ هزار و ۵۰۰ نفر امدادرسانی شده است.