۰ نفر

تکذیب دیدار انتخاباتی رئیس‌جمهور

۳ بهمن ۱۳۹۸، ۱۳:۵۵
کد خبر: 411909
تکذیب دیدار انتخاباتی رئیس‌جمهور

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور در واکنش به انتشار شایعه‌ای مبنی بر «جلسه انتخاباتی روحانی و اصلاح طلبان در کاخ سعدآباد» نوشت: رئیس‌جمهور نه امروز صبح و نه هیچ زمان دیگری، جلسه انتخاباتی نداشته و نخواهد داشت.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، علیرضا معزی معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور در حساب کاربری خود در توئیتر در واکنش به انتشار شایعه‌ای مبنی بر «جلسه انتخاباتی روحانی و اصلاح طلبان در کاخ سعدآباد» نوشت:

«تنور انتخابات را از جای دیگر و به طریق دیگر باید گرم کرد؛ از توسل به فیک نیوز، آبی گرم‌ نخواهد شد. رئیس جمهوری نه امروز صبح و نه هیچ زمان دیگری، جلسه انتخاباتی نداشته و نخواهد داشت. گرچه روحانی وظیفه خود می‌داند که همه ارکان را برای خلق انتخاباتی رقابتی و پرشور متقاعد سازد.»

روز گذشته چند کانال تلگرامی در مطلبی با عنوان «جلسه انتخاباتی روحانی و اصلاح طلبان در کاخ سعدآباد!» مدعی شدند که جلسه انتخاباتی روحانی و اصلاح طلبان با هدف هماهنگی نحوه شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی، پنج شنبه صبح در کاخ سعدآباد برگزار می شود و علاوه بر روحانی در این جلسه رئیس دولت اصلاحات،  جهانگیری، واعظی، ناطق نوری و سید حسن خمینی نیز حضور خواهند داشت و قرار است راهبرد انتخاباتی مشترک میان اصلاح طلبان و جریان اعتدال مورد بحث و تصمیم گیری قرار بگیرد.