۰ نفر

امروز آخرین مهلت ثبت نام یارانه معیشتی

۳۰ دی ۱۳۹۸، ۱۰:۳۹
کد خبر: 411001
امروز آخرین مهلت ثبت نام یارانه معیشتی

جاماندگان طرح حمایت معیشتی دولت که یارانه نقدی نمی‌گیرند، اما متقاضی دریافت سبد معیشتی هستند تنها امروز (۳۰ دی ماه) فرصت دارند درخواست خود را ثبت کنند.

به گزارش اقتصادآنلاین، پس از واریز مرحله دوم طرح حمایت معیشتی دولت (۱۰ دی ماه) وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد که متقاضیانی که یارانه نقدی (۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان) نمی‌گیرند و درخواست خود را در مهلت مقرر در کد دستوری #۶۳۶۹* ثبت کرده‌اند تا پایان دی ماه فرصت دارند برای دریافت سبد معیشتی به سایت سامانه یارانه معیشتی hemayat.mcls.gov.ir مراجعه و ثبت نام کنند.

برای دریافت راهنمای اورژانسی ثبت‌نام در سایت یارانه معیشتی  اینجا کلیک کنید

این ۶۶۶ هزار و ۷۷۴ سرپرست خانوار باید اطلاعات هویتی و شماره تلفن سرپرست خانواده را در سامانه ثبت درخواست معیشتی به آدرس hemayat.mcls.gov.ir وارد کنند.

بسته معیشتی

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرده است که این فرصت تمدید نمی‌شود.

کسانی که در آذرماه اعتراض خود را نسبت به عدم دریافت سبد معیشتی دولت ثبت کردند، نیز می‌توانند وارد سایت  hemayat.mcls.gov.ir شده و نتیجه درخواست خود را مشاهده کنند.

این افراد با ورود به سایت  hemayat.mcls.gov.ir، باید شماره ملی سرپرست خانوار، شماره حساب واریز یارانه نقدی و شماره ملی یکی از اعضای خانوار که در لیست یارانه بگیران هستند را وارد و نتیجه اعتراض خود را مشاهده کنند.