۰ نفر

جزییات بودجه 99 کشور؛

لایحه بودجه قابل اجرا نیست

۴ دی ۱۳۹۸، ۱:۵۲
کد خبر: 404501
لایحه بودجه قابل اجرا نیست

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 99گفت: نمایندگانی که به کلیات بودجه رأی مثبت دادند می‌دانند که دولت به اصلاحات مصوبات مجلس توجهی ندارد و به لایحه خود عمل می‌کند و این نمایندگان باید در پیشگاه خدا و مردم پاسخگو باشند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصویب کلیات لایحه بودجه سال 99 در نشست امشب کمیسیون تلفیق گفت: کسانی که به کلیات لایحه بودجه سال 99 رأی مثبت دادند باید پاسخگوی شأن و جایگاه مجلس باشند چرا که این لایحه قابل اجرا نیست.

وی افزود: کسانی که به کلیات لایحه بودجه رأی مثبت دادند خوب می‌دانند که دولت به مصوبات و اصلاحات مجلس توجهی ندارد و لایحه‌ای که خود آورده را اجرا می‌کند و این آقایان باید در پیشگاه خدا و در پیشگاه مردم پاسخگو باشند.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 99 اظهار داشت:‌ همانطور که گفتم دستگاه‌های دولتی در طول یک سال در رابطه با بودجه تابع آن برنامه‌ای هستند که سازمان برنامه و بودجه مشخص کرده و به لایحه دولت عمل می‌کنند و به مصوبات مجلس توجهی ندارند.

پژمان‌فر خاطرنشان کرد: حکایت کسانی که فکر می‌کنند دولت به مصوبه مجلس توجه می‌کند حکایت آن فردی است که بلیت قطار می‌گیرد و وقتی قطار به راه می‌افتد و او سوار نمی‌شود می‌گوید که قطار کجا می‌رود بلیتش دست من است؛ یعنی در این زمینه هم دولت کار خود را می‌کند و هم بعضی نمایندگان فکر می‌کنند که می‌نشینند و اصلاحاتی را انجام می‌دهند و دولت به این اصلاحات توجه خواهد کرد. حال آنکه دولت کار خود را می‌کند و به مصوبات و اصلاحات مجلس توجهی ندارد.