۰ نفر

وزیر امور اقتصاد و دارایى اعلام کرد؛

ایجاد کریدور ویژه براى مبارزه با قاچاق/ افشاکننده فساد از وزارت اقتصاد جایزه مى‌گیرد

۱۹ آذر ۱۳۹۸، ۸:۳۷
کد خبر: 400758
ایجاد کریدور ویژه براى مبارزه با قاچاق/ افشاکننده فساد از وزارت اقتصاد جایزه مى‌گیرد

وزیر امور اقتصاد و دارایى با بیان اینکه در وزارت اقتصاد کریدور ویژه براى مبارزه با قاچاق ایجاد مى شود گفت: افشاکنندگان فساد از وزارت اقتصاد جایزه مى گیرند.

به گزارش خبرنگار اقتصاد آنلاین؛ فرهاد دژپسند امروز در جلسه شوراى گفت و گوى دولت با بخش خصوصى ضمن تاکید بر ضرورت از بین بردن فساد بیان کرد: آنچه مانند سم به اقتصاد ایران آسیب می‌ زند و در معرض خطر جدی قرار می‌دهد ادراک فساد است؛ برخی دلالان در حوزه‌های مالیات و گمرک با دامن زدن به ادراک بد دنبال کاسبی برای خودشان هستند.

دژپسند شفافیت را لازمه از بین بردن فساد دانست و تصریح کرد: شفافیت اتفاق نمی‌افتد مگر با شکل‌گیری اقتصاد هوشمند؛ در یک سال گذشته موضوع اقتصاد هوشمند گسترش یافته و واقعا رمز نجات اقتصاد ایران اقتصاد هوشمند است.

وی همچنین با تاکید بر هوشمند کردن مالیات ها تاکید کرد: اظهارنامه‌هاى مالیاتی امسال الکترونیکی شده و باید صندوق‌های مکانیزه فروش راه‌اندازی شود.

دژپسند خبر داد: برای مبارزه با فساد در وزارت اقتصاد کریدور ویژه ایجاد می‌کنم و آماده هر گونه برخوردی هستیم.

به گفته وزیر اقتصاد، باید سیستم سوت زنی راه اندازی کنیم و هر کس با فساد مواجه شد سوت بزند، باید بدون ایجاد حاشیه فساد ریشه کن شود که وزارت اقتصاد و دولت در این رابطه آمادگی دارند.

دژپسند تاکید کرد: هر کس فساد را افشا کند که منجر به صدور حکم برای فرد فاسد شود افشا کننده فساد از وزارت اقتصاد جایزه می‌گیرد.