۰ نفر

کاهش سفرهای هوایی قیمت بلیت را زمین‌گیر کرد

۱۶ آذر ۱۳۹۸، ۲۲:۳۷
کد خبر: 400141
کاهش سفرهای هوایی قیمت بلیت را زمین‌گیر کرد

قیمت بلیت پرواز تهران - مشهد بدلیل کاهش میزان استقبال از سفرهای هوایی ناشی از افزایش برودت هوا و غلطت آلاینده هادر مشهد، به زیر ۲۰۰هزار تومان کاهش یافت.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، در حالی که در روزهای اخیر شاهد افزایش آلاینده های زیست محیطی در آسمان کلانشهر مشهد هستیم و همچنین با توجه به افزایش برودت هوا، میزان استقبال از سفر هوایی تهران-مشهد کاهش یافته که این کاهش مسافرت ها به کاهش قیمت بلیت پرواز تهران - مشهد تا ۱۹۰ هزار تومان در روزهای اخیر شده است. 

پرواز تهران-مشهد فردا ۱۷ آذر ساعت ۱۸:۳۰ هواپیمایی تابان با رقم ۱۹۰ هزار تومان عرضه شده است و ساعت ۱۰:۳۰ تهران مشهد ۱۷ آذر هواپیمایی کاسپین با قیمت ۱۹۲ هزار و ۲۰۰ تومان قابل خریداری است.

پرواز ساعت ۱۰:۴۰ دقیقه ۱۷ آذر هواپیمایی وارش، ۱۸۵ هزار و ۱۰۰ تومان در حال فروش به مسافران بوده و ۱۱:۳۰ ایران ایرتور برای فردا نیز ۲۱۰ هزار تومان به متقاضیان عرضه شده است.

همچنین آتا ایر نیز پرواز ۱۲:۱۵ تهران مشهد در ۱۷ آذر را ۱۹۸ هزار و ۸۰۰ تومان عرضه کرده و پرواز ۱۴:۰۰ تهران -مشهد در روز یکشنبه ۱۷ آذر از سوی زاگرس ایر با قیمت ۲۰۰ هزار تومان به فروش می رسد.

تهران-کیش؛ محدوده ۲۰۰ هزار تومانی

همچنین قیمت بلیت پروازهای تهران-کیش برای هفته جاری نیز علی رغم آنکه زمان سفر به جزایر جنوبی در نیمه دوم سال است، به شدت کاهش یافته است؛ به عنوان مثال هواپیمایی کاسپین بلیت پرواز تهران-کیش ۱۷ آذر ساعت ۶:۱۵ را ۲۰۷ هزار تومان عرضه کرده است.

کیش ایر نیز پرواز ۶:۲۰ روز ۱۷ آذر تهران-کیش را ۲۳۲ هزار تومان و زاگرس ایر بلیت پرواز ۶:۳۵ دقیقه برای همین مسیر در روز ۱۷ آذر را ۲۳۶ هزار و ۵۱۰ تومان به فروش می رساند.