۰ نفر

کبیری: به دنبال ایجاد فضا برای کارآفرینی هستیم

۱ آبان ۱۳۹۸، ۱۵:۲۷
کد خبر: 400139
کبیری: به دنبال ایجاد فضا برای کارآفرینی هستیم

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: یکی از راه‌های ایجاد اشتغال پایدار حمایت از کارآفرینان است و ما در بخش تعاون به دنبال ایجاد فضا برای کارآفرینی هستیم.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایلنا، «محمد کبیری» در بازدید از تعاونی‌های زنان شهر ری و حضور در جمع تعاونی‌های روستاهای "امین آباد و قلعه نوچمن" تسهیلات ویژه تعاونی‌های روستایی راتشریح کرد.

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: یکی از راه‌های ایجاد اشتغال پایدار حمایت از کارآفرینان است و در بخش تعاون به دنبال ایجاد فضا برای کارآفرینی هستیم و تلاش می‌کنیم  مشکلات کارآفرینان را با فراهم سازی شرایط و امکانات مرتفع کنیم.

در حاشیه این بازدید کبیری با حضور در جمع تعاونی‌های زنان شهر ری ضمن رسیدگی به مشکلات و درخواست‌ها، گفت: باعث امیدواری است که شاهد فعالیت و در نتیجه اشتغالزایی جدی تعاونی‌ها در روستا‌ها هستیم و نکته امید بخش دیگر فعالیت شما در قالب تعاونی‌های زنان است.

وی افزود: با تشکیل تیم پژوهشی با هدف شناسایی فرصت‌های سرمایه‌گذاری مناسب در فعالیت‌های اقتصادی و اشتغال می‌توان بازار تعاونی های زنان را توسعه داد.

در این بازدید «اتاق فکر زنان تعاونگر» تشکیل شد که بررسی روش‌ها و تدوین مدل‌های ساماندهی زنان تحصیل کرده در قالب تشکل‌های تعاونی و همچنین شناسایی طرح‌های اقتصادی و مناسب کسب و کارهای زنان جهت استفاده از طرح تامین مالی خرد و جذب سرمایه گذار از مصوبات این جلسه بود.