۰ نفر

تدوین بودجه ۹۹با رویکرد قطع وابستگی به نفت

۲۰ آبان ۱۳۹۸، ۲۱:۳۵
کد خبر: 393854
تدوین بودجه ۹۹با رویکرد قطع وابستگی به نفت

معاون پارلمانی رییس جمهور با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر تنظیم بودجه بدون وابستگی به نفت اظهار کرد: بودجه سال ۹۹در دستور کار قرار گرفته و در ستاد تنظیم بودجه جلسات آن آغاز و با رویکرد قطع وابستگی به نفت تدوین شده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، حسین‌ علی امیری" عصر دوشنبه ۲۰ آبان ماه در جلسه شورای اداری شهرستان کهنوج با بیان اینکه بحث بودجه در جلسات آینده دولت مورد بحث قرار می‌گیرد و پس از تصویب به مجلس شورای اسلامی تقدیم خواهد شد اظهار کرد:  بودجه سال ۹۹ با رویکرد قطع وابستگی به نفت تدوین شده است.

معاون پارلمانی رییس جمهور تصریح کرد: عدالت در بحث توزیع بودجه، بودجه عملیاتی، کارا بودن بودجه، قطع وابستگی بودجه به نفت، تاکید بر منابع داخلی و ملاحظه بر اقتصاد مقاومتی که مورد تاکید مقام معظم رهبری و همچنین یکی از سیاست های راهبردی دولت است از مهم ترین ویژگی‌های بودجه سال آینده به شمار می‌رود.

امیری با اشاره به مشکلات مطرح شده از سوی کشاورزان جنوب استان کرمان اظهار کرد: توسعه شهرستان‌های جنوبی استان کرمان کاملا وابسته به حل مشکلات حقوقی اراضی، مالکیت و اسناد آن‌ها است که برای حل این مشکل جلسه‌ای را با تعدادی از وزرا تشکیل و خواسته به حق مردم را به عنوان نماینده دکتر روحانی در این سفر، به اطلاع رییس جمهور خواهم رساند.